Spovedanie pentru invinsi trecut si viitor BPT

Editura Art
13,90 Lei

Colectia: Biblioteca pentru toti

Recenzie Spovedanie pentru invinsi trecut si viitor BPT

Toate aceste "pagini autobiografice", asumat "neliterare", dar continand o literatura confesiva de cea mai buna calitate, vin sa configureze datele unui profil existential neobisnuit si ale unei atitudini etice, ideologice si artistice. Ele alcatuiesc, de asemenea, un segment distinct al literaturii istratiene - o literatura a razvratirii generoase - avand in centru un protagonist identificat fara rest autorului de pe coperta.

Nu mai avem de-a face nici cu autobiografia mascata din ciclul Viata lui Adrian zografi, nici cu eposul eroic al romanelor despre haiduci sau cu fabulosul oriental din Chira Chiralina si Nerantula, ci cu un Panait Istrati ce-si rememoreaza, cu onestitate si autenticitate, traseul picaresc al "formarii" personalitatii sale de autodidact: de la anii petrecuti "la stapan" sau in porturi pana la debutul publicistic si literar. Si, mai departe, pana la eliberarea de iluziile Revolutiei mondiale. Un credo exemplar, plin de vitalitatea salbatica, rebela a Orientului balcanic, si animat de aspiratia nelimitata catre eliberarea oprimatilor de pretutindeni. - Paul Cernat

Cartea "Spovedanie pentru invinsi trecut si viitor BPT" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Panait Istrati si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Spovedanie pentru invinsi trecut si viitor BPT prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Spovedanie pentru invinsi trecut si viitor BPT" este de 13.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-124-732-8
Pagini: 275
Format: 12,5 x 20,5 cm