Sotul

Sotul

27,99 Lei

Recenzie Sotul

Un nou thriller captivant

Ce-ai fi în stare să faci pentru dragoste? Să mori? Să ucizi? Soţia ta este în mâinile noastre. O poţi recupera în schimbul a două milioane de dolari, bani gheaţă. Grădinarul Mitchell Rafferty crede că este o glumă proastă. Tocmai planta balsamine în curtea unui client, când îi sună telefonul mobil. Iată-l acum într-o suburbie cât se poate de banală, într-o zi însorită de vară, purtând o conversaţie telefonică desprinsă parcă din cel mai negru coşmar al său. Oricine ar fi interlocutorul său, vorbeşte foarte serios. A răpit-o pe soţia lui Mitch şi a stabilit preţul răscumpărării. Nu îl interesează că firma de amenajări peisagistice deţinută de Mitch are numai doi angajaţi şi niciun fel de posibilitate de a strânge suma respectivă.

Este sigur că Mitch va găsi o soluţie. Dacă îşi iubeşte suficient de mult soţia... Mitch o iubeşte suficient de mult. O iubeşte mai presus de propria viaţă. Are la dispoziţie şaizeci de ore ca să o dovedească. Între timp trebuie să facă rost de cele două milioane. Ar da însă şi mai mult. Ar da orice. Un thriller tulburător, care te va ţine cu sufletul la gură pe parcursul fiecărei conspiraţii, fiecărei întorsături de situaţie, fiecărei revelaţii, lăsându-te în cele din urmă eminamente schimbat. Este, în definitiv, un roman de Dean Koontz. Nicio altă experienţă nu se compară cu o asemenea lectură.

"Holly se chinuie în continuare cu acel cui, chiar dacă nu reuşeşte să-1 clintească. Dacă nu ar insista să scoată cuiul, nu ar avea nimic altceva de făcut, iar dacă nu ar avea nimic de..." Continuare...

"Lăsând corpurile aşa cum erau, Mitch închise uşa camerei de studiu şi se aşeză în capul scărilor, gândindu-se. Nici; teama sau şocul şi nici doza de Red Bull nu erau..." Continuare...

Cartea "Sotul" a fost publicata in categoria Beletristica / Thriller & Mistery si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Dean Koontz si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Sotul prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Sotul" este de 27.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-609-189-3
Pagini: 409
Format: 10,8 x 17,8 cm