Solutia Schopenhauer

Solutia Schopenhauer

Editura Vellant
44.90 39.89 Lei

ISBN: 978-973-1984-26-1

Recenzie Solutia Schopenhauer

Prestigiosul romancier şi psihiatru Irvin Yalom oferă în acest roman una dintre cele mai minuţioase şi realiste descrieri ale terapiei de grup, alăturând investigaţiei pshihologice o savuroasă biografie a filosofului german Arthur Schopenhauer.

O explorare a psihologiei, filosofiei şi umanităţii, Soluţia Schopenhauer spune povestea lui Julius Hertzfeld, un apreciat psihoterapeut care descoperă, la vârsta de 60 de ani, că este pe moarte. Conform prognosticului doctorului său, mai are un an de trăit, an în care Julius, de fapt, învață să moară. Forţat să îşi reexamineze viaţa şi munca, acesta se reîntâlneşte cu un fost pacient pe care nu reuşise să-l vindece, dar care, în mod miraculos, susţine că viaţa i s-a transformat după ce a citit filosofia pesimistă a lui Schopenhauer. De aici porneşte povestea celor doi, o poveste despre existenţă şi dialog, despre misterul şi forţa relaţiilor interumane, în care rolurile de doctor şi pacient sunt inversate şi reinventate.

Irvin D. Yalom este autorul prestigioaselor lucrări de psihoterapie Tratat de psihoterapie de grup – vândută în peste 700.000 de exemplare –, Existential Psychotherapy şi Inpatient Group Psychotherapy, al cărţilor aflate la graniţa dintre ficţiune şi documentar: Călăul dragostei şi alte poveşti de psihoterapie şi Mama şi sensul vieţii, precum şi al romanelor Plânsul lui Nietzsche şi Minciuni pe canapea. Irvin Yalom este profesor emerit de phihiatrie al Universităţii Stanford.

Cartea "Solutia Schopenhauer" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Irvin D. Yalom si a fost publicata de editura Vellant. Se poate cumpara cartea Solutia Schopenhauer prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Solutia Schopenhauer" este de 39.89 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Solutia Schopenhauer

Fabrica de absolut
Karel Capek