Soldatelul de plumb

Editura Eduard
6,00 Lei

Numar de pagini : 16; ISBN : 978-973-1995-21-2; Categorie varsta : 3-5 ani

Recenzie Soldatelul de plumb

Aventurile unei jucării, soldăţel de plumb şi epopeea sa în căutarea drumului spre casă.

“A fost odată ca niciodată douăzeci şi cinci de soldăţei de plumb. Toţi semănau între ei ca două picături de apă, pentru că erau turnaţi din aceeaşi oală de plumb.Numai unul era un pic mai diferit, pentru că avea doar un picior”.

Cartea "Soldatelul de plumb" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povestile Copilariei si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Eduard. Se poate cumpara cartea Soldatelul de plumb prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Soldatelul de plumb" este de 6 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Soldatelul de plumb

Povestea vorbei
Anton Pann
5.50 RON
Frumoasa si bestia
Jeanne Marie Leprince De Beaumont
Alba ca zapada
9.90 5.00 RON
Povesti, amintiri, povestiri
Ion Creanga
16.99 9.20 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Soldatelul de plumb. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale Imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Poveşti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053