Sinuciderea. De ce a atacat Hitler Uniunea Sovietica?

32,95 Lei

Colectia: HEXAGON

Recenzie Sinuciderea. De ce a atacat Hitler Uniunea Sovietica?

Victor Suvorov a demonstrat in mai multe volume incompetenta cadrelor de conducere sideficientele armatei sovietice, in special in perioada de inceput al celui de-al Doilea Razboi Mondial. Sinuciderea e intr-un fel replica acestora: nici armata nazista nu era atit de bine pregatita de razboi pe cit se crede in general, iar deschiderea unui nou front, cel de Rasarit, impotriva unui dusman care facea in secret pregatiri de razboi s-a dovedit a fi o decizie hazardata. Intentia lui Stalin de a invada estul Europei l-a determinat pe Hitler sa initieze un razboi-fulger impotriva Uniunii Sovietice, al carui succes, date fiind conditiile geografice si climatice din Rusia, dar si buna dotare tehnica a Armatei Rosii, nu putea fi decit iluzoriu.

Cuprins:

• Cine a scris istoria noastra?
  • Primul punct: Führerul are intotdeauna dreptate
  • Despre locomotivele din beton
  • Cum se numeau tan-curile amfibii germane?
  • Despre cum au invatat hitleristii geografia
  • Ce stiau ei despre Armata Rosie?
  • De ce avea nevoie Stalin de Basarabia?
  • Daca n-ar fi fost iarna!
  • Cand a pierdut Hitler razboiul?
Cartea "Sinuciderea. De ce a atacat Hitler Uniunea Sovietica?" a fost publicata in categoria Istorie / Istorie universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 27.03.2014. A fost scrisa de Victor Suvorov si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Sinuciderea. De ce a atacat Hitler Uniunea Sovietica? prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Sinuciderea. De ce a atacat Hitler Uniunea Sovietica?" este de 32.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2784-4
Pagini: 368
Format: 13,5 x 20 cm