Silja - Colectia Nobel

Silja - Colectia Nobel

Editura Art
14,90 Lei

Recenzie Silja - Colectia Nobel

„Povestea Siljei este destul de simplă, dar foarte semnificativă. După ruinarea familiei sale, ea devine slujnică, dar nimic din brutalitatea şi urâciunea din noul său mediu nu poate să întineze simţirile sale. Trece prin tot ce e mai rău fără a se lăsa atinsă de răutate. Îşi poate trăi chiar propria poveste de dragoste, dar aceasta este la fel de scurtă şi evanescentă ca un fluture..." - Per Hallström, Secretar Permanent al Academiei Suedeze, în discursul de acordare a Premiului Nobel, 1939

„O înţelegere atât de acută a bolii, a singurătăţii, a umanităţii ultragiate, a inocenţei şi vinovăţiei, a suferinţei fizice şi morale, a obsesiei morţii, a tragicului înscris firesc în logica banalului cotidian - ca în Silja sau O soartă zbuciumată - nu întâlnim decât în marea literatură... Ceea ce urmează este, cu o jumătate de secol înainte de o cunoscută carte a lui Márquez (construită pe un principiu epic asemănător, dar fără anvergura problematică şi introspectivă din Silja), cronica unei morţi anunţate." - Bianca Burţa-Cernat

Cartea "Silja - Colectia Nobel" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Frans Eemil Sillanpaa si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Silja - Colectia Nobel prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Silja - Colectia Nobel" este de 14.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iulie 2012
ISBN: 978-973-124-752-6
Pagini: 248