Sfaturi utile pentru parinti

Sfaturi utile pentru parinti

Editura EuroPress
25,00 Lei

Colectia: Practic

Recenzie Sfaturi utile pentru parinti

Sala era arhiplina. Ii aveam in fata pe parintii, care cautau sa inteleaga si sa actioneze. Sunt dispusi mai degraba sa-si recunoasca neajunsurile, decat virtutile, dar sunt gata sa asculte si sa se confeseze. S-a discutat despre toate: ordinea din camera, regimul alimentar, folosirea baii, deceptiile in dragoste, muzica, distractiile… Mamele vorbeau despre neputinta lor, despre faptul ca nu-si mai recunosc odrasla iubita in neasteptata ei metamorfoza. Tatii, descumpaniti fiind de fiica lor, care ajungand la pubertate si-a impodobit buricul cu inele si tatuaje, recunosteau ca isi pierd rabdarea.

De fapt fiecare vorbea despre sine, despre framantarile sale, despre nevoia lor de ajutor si sustinere pentru a-si putea rezolva problemele relatiilor lor cu copiii-adolescenti, probleme, ce apar zilnic. Insa o pereche m-a uimit de-a dreptul. Pareau descumpaniti, stateau ca niste copii tinandu-se unul langa altul. Problema este ca cei doi fii majori ai lor au „acaparat” casa, iar parintii sunt obligati sa se supuna regulilor tiranice, care le-au fost impuse de noii „stapani”…

O carte despre copiii dificili, despre asa-zisii copii-problema. Sfaturi inevitabile pentru parinti.

Traducere de Valeriu Graur.

Cartea "Sfaturi utile pentru parinti" a fost publicata in categoria Ghiduri si carti practice / Familie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Larisa Zalunina si a fost publicata de editura EuroPress. Se poate cumpara cartea Sfaturi utile pentru parinti prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Sfaturi utile pentru parinti" este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2008
ISBN: 978-973-1727-43-1
Pagini: 224