Sensul ocult al iertarii

Sensul ocult al iertarii

27,00 Lei

Recenzie Sensul ocult al iertarii

Iertarea în sens maniheean nu înseamnă nicidecum că nu trebuie să opunem nicio rezistenţă răului.

Dimpotrivă, dacă trebuie exclusă orice formă de aplicare exterioară sau interioară a forţei faţă de un alt om, faţă de greşelile de rătăcirile şi mai ales faţă de răul sau minciuna care vin de la el, tuturor acestor lucruri trebuie să li se opună o voinţă puternică de a realiza binele şi adevărul, o voinţăa care să fie orientată în limita forţelor şi a posibilităţilor existente spre repararea răului şi neadevărului.

Cu alte cuvinte, în viaţă apar foarte des nişte situaţii în cazul cărora iertarea trebuie să rămână un act pur interior, în timp ce spre exterior trebuie să se iasă în întâmpi­narea răului şi neadevărului în modul cel mai curajos şi mai hotărât.

Cartea "Sensul ocult al iertarii" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Crestinism si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Sergej Prokofieff si a fost publicata de editura Univers Enciclopedic Gold. Se poate cumpara cartea Sensul ocult al iertarii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Sensul ocult al iertarii" este de 27 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2010
Pagini: 240

Pret Sensul ocult al iertarii