Sensul noptii

Sensul noptii

49,99 Lei

Recenzie Sensul noptii

"După ce l-am ucis pe bărbatul cu părul roşu, am purces să iau o cină compusă din stridii." Aşa începe captivanta şi ingenioasa poveste a lui Edward Glyver, iubitor de cărţi, intelectual şi asasin. De tânar, Glyver a crezut în propria mareţie. O descoperire întâmplătoare îl convinge că a avut dreptate: lucruri măreţe îl aşteaptă, bogăţii uriaşe de asemenea, şi multă influenţă. Copleşit de această descoperire, el nu se va da în lături de la nimic pentru a recâştiga ceea ce ştie că i se cuvine de drept.

Drumul lui Glyver pentru recucerirea premiului său îl va conduce din străfundurile ceţoase ale străzilor victoriene pline de bordeluri şi de locuri pentru fumătorii de opium la Evenwood, unul dintre cele mai frumoase şi fermecătoare conace de ţară şi, în cele din urmă iubirea mistuitoare pentru frumoasa dar enigmatica Emily Carteret. Povestea sa este despre trădare şi înşelăciune, moarte şi deziluzie, obsesie încrâncenată şi ambiţie. Şi la fiecare colţ, mânându-l pe Glyver înainte necontenit, rivalul de moarte al acestuia: poetul asasin Phoebus Rainsford Daunt.

Cartea "Sensul noptii" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. A fost scrisa de Michael Cox si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Sensul noptii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Sensul noptii" este de 49.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9786066091954
Pagini: 608

Pret Sensul noptii