Seductia apei

Seductia apei

Editura Tritonic
35,00 Lei

Colectia: Casmir

Recenzie Seductia apei

Norii grei de un cenusiu voluptos inghit soarele ce se ridica din ocean, lumina conturandu-le siluetele intunecate cu nuante aurii ca de borangic. Iar cerul… rosu aprins, culoarea sangelui proaspat. Un val de caldura ii cuprinde tot corpul, sangele i-o ia la goana prin vene. O simte, aproape o poate gusta. Vine ploaia. O furtuna.

Doctorita Nathalie Arnaud se afla in drum spre casa, de la Paris la San Francisco. Dupa ce s-a hranit cu paine cu gust ranced si a studiat la lumina lampilor cu ulei, dar mai ales dupa ce-a infruntat opinii rautacioase despre "femei denaturate", a obtinut cu multa truda diploma de doctor de la L’Ecole de Medicin. Pe vapor intalneste un Capitan cu ochi verzi si misteriosi, un barbat iritant care-i provoaca simptome pe care nu stie sa le diagnosticheze.

Cand vaporul The Silhouette acosteaza in port, Nathalie este surprinsa de faptul ca nimic nu mai este asa cum isi aminteste. San Francisco s-a extins, Razboiul Civil nu s-a oprit la granitele lui, matusa ei, Catherine Larsson, conduce unul dintre bordelurile de lux ale orasului, disparitia misterioasa a fratelui ei, Claude, pare conectata in mod direct cu disparitia si mai misterioasa a aurului Uniunii, iar Razboiul de Secesiune l-a distrus sufleteste pe mentorul ei, Doctorul James Calhoun. In plus, Maiorul William Wolfe, omul cu puteri nelimitate asupra vietii ei, este cel care poate influenta balanta in care se afla viata fratelui ei.

Nathalie este din nou nevoita sa lucreze pe ascuns in favoarea Uniunii, numai ca de data aceasta in calitate de doctor si nu ca spion. Don Miguel Samuelle Cabrillo este un barbat puternic si influent care ascunde multe secrete intunecate. Noua misiune a lui Nathalie este sa-l vindece pe Don Miguel de o boala misterioasa, iar asta chiar impotriva vointei lui. Ca una dintre primele femei doctor, Nathalie este obisnuita sa intampine greutati in munca ei, insa cand tanara doctorita da nas in nas cu Don Miguel Samuelle Cabrillo, isi da repede seama ca aceasta noua misiune poate deveni aproape imposibila.

Cu toate acestea, este hotarata nu numai sa descopere cauza misterioasa a bolii lui ciudate, ci sa descifreze si taina disparitiei aurului Uniunii. Oricat ar costa-o. Si s-ar putea sa o coste chiar viata. Este fortata sa faca fata balurilor fastuoase si intrigilor de razboi, patrunzand tot mai adanc in lumea misterioasa a Capitanului si invatand secrete omise de programa scolara a scolii de medicina din Paris.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Seductia apei", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Roman de dragoste, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Monica Ramirez si a fost publicata de editura Tritonic. Se poate cumpara cartea Seductia apei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Seductia apei" este de 35 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-606-8320-38-0
Pagini: 272