Secretul libertatii. Diavolul pacalit

Secretul libertatii. Diavolul pacalit

25,00 Lei

Colectia: Carti-Cheie

Recenzie Secretul libertatii. Diavolul pacalit

Un volum  ţinut secret din 1938 până în zilele noastre.

În 1938, imediat după publicarea bestsellerului De la idee la bani, Napoleon Hill face o mare destăinuire, spunând că a reuşit să-l convingă pe Diavol să-şi dezvăluie lucrarea. Manuscrisul rezultat de aici, Secretul libertăţii, s-a dovedit atât de controversat, încât a fost tăinuit mai bine de 70 de ani. Sharon Lechter a reuşit însă, cu puţin timp în urmă, să aducă această carte importantă în atenţia noastră, a tuturor, adnotând-o pe înţelesul cititorului contemporan.

Făcând uz de bine-cunoscuta sa capacitate de a revela adevărata natură a omului, Hill întreprinde multiple cercetări şi identifică cele mai mari obstacole pe care le putem întâmpina în timp: frica, furia, invidia, obiceiul de a tărăgăna lucrurile şi altele de acelaşi gen. Aceste piedici, spune autorul, coincid cu mijloacele prin care-şi săvârşeşte Diavolul lucrarea, aşa că, dacă vrem să cunoaştem împlinirea în viaţă, trebuie să învăţăm să le depăşim.
Fascinantă, provocatoare şi bogată în dezvăluiri, cartea Secretul libertăţii vă arată cum să vă croiţi calea spre izbăvire, spre o existenţă armonioasă şi împlinită, într-o lume în care teama şi nesiguranţa pândesc mintea omului la orice pas.

Napoleon Hill (1883–1970) a fost un celebru autor american de literatură motivaţională. A trecut de la jurnalistică la Drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie şi, evoluând rapid, a ajuns consilier pentru oameni de afaceri, lideri politici şi preşedinţi, precum: Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison, Henry Ford.

Preocupările lui Hill au vizat convingerile personale ale individului şi rolul lor în atingerea succesului. Ca rezultat al cercetărilor întreprinse în calitate de reporter, dar şi la imboldul lui Andrew Carnegie, autorul a formulat „filozofia împlinirii“, reluată în multe dintre cărţile sale, cu scopul de a dezvălui calea spre îmbogăţire, formula prin care orice om se poate realiza atât în plan material, cât şi spiritual. Deşi concepute cu mult timp în urmă, ideile lui Napoleon Hill sunt, în continuare, fundamentale pentru dezvoltarea personală.

Cea mai celebră lucrare a lui Napoleon Hill, De la idee la bani, este, totodată, una dintre cele mai bine vândute cărţi din toate timpurile. Alături de acest titlu, la Curtea Veche Publishing au mai apărut, de acelaşi autor, Puterea de convingere (2006), Secretul bogăţiilor (2007) şi Calea spre succes (2011).
Sharon Lechter (n. 1954) este antreprenoare, formatoare, conferenţiară şi scriitoare. Este coautoarea cărţii Think and Grow Rich: Three Feet from Gold, în colaborare cu Fundaţia „Napoleon Hill“ şi Greg Reid. De asemenea, este recunoscută pentru contribuţia la cărţile din seria Tată bogat şi, în mod special, la titlul Tată bogat, tată sărac.

Este fondatoarea organizaţiei Pay Your Family First, care dezvoltă programe de educaţie financiară. În 2008, a fost învestită cu funcţia de consilier prezidenţial pe probleme financiare, în timpul mandatelor preşedinţilor Bush şi Obama. Susţinătoare a educaţiei, Lechter s-a numărat printre iniţiatorii de noi tehnologii, programe şi produse menite să sprijine educaţia copiilor prin metode inovatoare, antrenante şi distractive. Jocul creat de ea, Thrive Time for Teens, un joc educativ inovator şi cu suport real, a fost apreciat şi s-a bucurat de premii importante: GOLD Mom’s Choice Award, premiul „Jocul anului“, oferit de publicaţia Creative Child Magazine, Dr. Toy's Best Vacation Product şi altele.

Cartea "Secretul libertatii. Diavolul pacalit" a fost publicata in categoria Economie / Carte de afaceri si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Napoleon Hill si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Secretul libertatii. Diavolul pacalit prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Secretul libertatii. Diavolul pacalit" este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-238-6
Pagini: 240

Pret Secretul libertatii. Diavolul pacalit