Secrete C++

Secrete C++

Editura Albastra
45,00 Lei

Numar de pagini : 436; ISBN : 973-650-186-8

Recenzie Secrete C++

Secrete C++ se adreseazã pasionatilor limbajului C++, programatorilor profesionisti, studentilor, elevilor, profesorilor, celor care vor sã aprofundeze, sau sã exerseze dar si celor care au facut primii pasi în C++ si simt nevoia sã-si consolideze cunostintele de programare. Notiunile, conceptele si tehnicile care fac obiectul cãrtii, sunt introduse prin întrebãri si exercitii, rezolvate în detaliu. O parte dintre probleme supun atentiei erori de programare sau de design al claselor, care pot afecta functionalitatea aplicaþiilor. O altã categorie, o reprezintã acele probleme care prezintã notiuni, tehnici sau care descriu caracteristici mai mult sau mai puþin cunoscute ale limbajului C++. Lucrarea propune situaþii de programare legate de concepte, expresii si mecanisme fundamentale, tehnici de codare, abordând fiecare dintre cele trei stiluri de programare, suportate de limbajul C++: programarea proceduralã, programarea orientatã pe obiecte si programarea genericã.

Cartea "Secrete C++ " a fost publicata in categoria Calculatoare si internet / C, C++ si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 30.09.2015. A fost scrisa de Constantin Galatan si a fost publicata de editura Albastra. Se poate cumpara cartea Secrete C++ prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Secrete C++ " este de 45 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Secrete C++