Scrisori de dragoste

Scrisori de dragoste

36,99 Lei

Recenzie Scrisori de dragoste

Spre deosebire d eun apel telefonic sau o conversatie, o scrisoare de dragoste este un lucru: un lucru care exista in lume (deseori pentru un timp foarte indelungat) si are puterea de a trezi o dispozitie emotionala... De-a lungul ultimului an, eu si Joshua Knelman i-am rugat pe cativa dintre scriitorii nostri cei mai apreciati sa isi canalizeze talentul in forma scrisorii de dragoste - pentru a readuce la viata acest obicei ce pare sa moara, si sa ne readuca aminte cat de seducatoare pot fi cuvintele.

Nu o sa gasiti prea multa idila, desi bineinteles ca nu am descurajat asa ceva. Exista mult umor, o doza serioasa de sarcasm si un munte de jale. Nu am fost mai deloc surprinsi de gradul de mohorare al unora dintre scrisori, dar am fost intrucatva uimiti de cat de multi descriu iubirea ca pe un sentiment ce evolueaza prin absenta, respingere sau moarte. Cateva dintre ele nici macar nu implica o persoana; alte cateva iau forma unei scuze.

Ceea ce au in comun este ca sunt toate lucrari de fictiune, desi unele poate ca au fost inspirate de evenimente reale. Fiecare este unica, si sta marturie nu doar pentru incredibila diversitate creativa a scriitorilor nostri de varf din ziua de azi, ci si pentru cat de sofisticata si de minutioasa este iubirea, si fiecare dintre ele - banuiesc eu - va avea puterea de a va misca. - Rosalind Porter

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Scrisori de dragoste", publicata in 2 categorii, Carti cadou / Carti cadou de 8 martie, Beletristica / Eseuri, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Joshua Knelman, Rosalind Porter, si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Scrisori de dragoste prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Scrisori de dragoste" este de 36.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8255-11-8
Pagini: 250
Format: 13 x 20,5 cm