Schimba-ti mintea ca sa te vindeci de tulburarile emotionale

35,00 Lei

Colectia: Biblioterapia

Recenzie Schimba-ti mintea ca sa te vindeci de tulburarile emotionale

Program revoluţionar pentru vindecarea anxietăţii, depresiei, obsesiilor, agresivităţii şi impulsivităţii.

Nu mai este un secret că, în zilele noastre, tot mai multe persoane se confruntă cu probleme de sănătate mentală. Unu din trei oameni prezintă simptomele unei tulburări psihice, fie ea minoră sau gravă, care generează multă suferinţă atât persoanei în cauză, cât şi apropiaţilor acesteia. Aveţi în faţă un ghid pentru înţelegerea celor mai des întâlnite şi insidioase dificultăţi ale omului modern: depresia, anxietatea, obsesiile, agresivitatea şi impulsivitatea.

Cu ajutorul tehnologiei imagistice SPECT (tomografie computerizată cu emisie fotonică unică), dr. Amen propune o teorie revoluţiona­ră conform căreia tulburările emoţionale sunt generate de modificări la nivelul creierului şi ne prezintă soluţii concrete ce pun într‑o lumină nouă cercetările despre ceea ce înseamnă vindecare în cazul unor astfel de probleme.

Exemplele prezentate în această carte ne demonstrează fără echivoc că ceea ce noi numim „slăbiciune de caracter“, „rea-voinţă“ şi tot repertoriul de afirmaţii prin care ne învinovăţim pe noi înşine sau pe ceilalţi reprezintă, de fapt, simptome ale unor dereglări neurologice la nivelul creierului.

Prin intermediul studiilor de caz, cititorul se va familiariza cu tabloul clinic al diferitelor tulburări şi va afla că problemele aparent de nerezolvat au soluţii simple şi la îndemâna oricui. Partenerii sau părinţii persoanelor afectate de aceste modificări neurologice ştiu cât de dificil este să interacţionezi şi să menţii o relaţie echilibrată cu acestea. Traiul lângă o astfel de persoană se dovedeşte adesea dificil, obstacolele par insurmontabile, comunicarea este defectuoasă şi nimic nu pare să funcţionze cum trebuie. Din fericire însă, aflăm că există soluţii, iar dr. Amen ni le prezintă într-o manieră clară, concisă şi punctuală.

De asemenea, prin intermediul acestei lucrări vom afla despre efectele dăunătoare ale drogurilor, alcoolului şi a altor psihostimulente care pot amplifica problemele deja existente. Pe lângă sfaturi despre medicamentele care pot ameliora simptomatologia, autorul oferă grile pentru depistarea unei anumite tulburări, precum şi tehnici prin care ne putem îmbunătăţi efectiv calitatea vieţii sau prin care îi putem ajuta pe cei apropiaţi nouă.

O carte revoluţionară! Dr. Amen ne demonstrează cum multe dintre tulburările comportamentale despre care se credea că-şi au rădăcinile în psihologie au, de fapt, o cauză biologică. Cu ajutorul tehnicilor moderne de imagistică cerebrală, poţi vedea cum se manifestă la nivelul creierului depresia, anxietatea, impulsivitatea sau obsesiile. Autorul dă multe sfaturi şi sugestii cu caracter practic pentru depăşirea acestor probleme şi oferă un instrumentar viabil de tehnici pentru optimizarea şi buna funcţionare a creierului, cât şi pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii. - Rob Kohn, psihiatru şi neurolog la Universitatea din Illinois

Cercetarea rafinată a dr. Amen privind funcţionarea creierului aduce o contribuţie valoroasă într-un domeniu aflat în plină dezvoltare. Şi vine chiar cu ceva în plus: zeci de sfaturi practice pentru părinţii copiilor cu tulburări de comportament, dar şi pentru pacienţii adulţi. Această carte se distinge net de celelalte din această zonă prin faptul că reprezintă cel mai complet şi cuprinzător compendiu de sugestii pe care pacienţii îl au la dispoziţie pentru procesul de recuperare. - Dr. Corydon Clark, psihiatru

Dr. Daniel G. Amen este specialist în neurologie clinicã, psihiatria copilului şi a adolescentului şi director al Spitalului Amen de Medi­cinã Comportamentalã din Fairfield, California. A obþinut, pentru activitatea sa, numeroase premii, acordate de Asociaþia Americanã de Psihiatrie, Institutul de Psihanalizã din Baltimore, cât şi de Armata Statelor Unite ale Americii. Este cunoscut pentru cercetãrile sale în ceea ce priveşte relaþia dintre creier şi comportament, precum şi pentru cele vizând sindromul deficitului de atenþie (ADHD).
Este, de asemenea, autorul unor lucrãri de mare impact, precum Windows into the ADD Mind şi Firestorms in the Brain.

Cartea "Schimba-ti mintea ca sa te vindeci de tulburarile emotionale" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihoterapie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Dr. Daniel G. Amen si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Schimba-ti mintea ca sa te vindeci de tulburarile emotionale prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Schimba-ti mintea ca sa te vindeci de tulburarile emotionale" este de 35 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-588-273-7
Pagini: 432
Format: 14 x 20,7 cm