Sanitarium : Locul in care nimic nu este ce pare a fi

29,99 Lei

Recenzie Sanitarium : Locul in care nimic nu este ce pare a fi

David Eagan, fost ziarist de succes din Chicago, este angajat de fundaţia L.S. Hope să scrie monografia unui spital de psihiatrie din Missouri, cunoscut în zonă sub numele de Sanitarium. El soseşte acolo însoţit de soţia lui, Amy, desfigurată în urmă cu trei ani, într-un accident, şi este cazat în casa fostului director al spitalului, Robert Coen, despre care află că se sinucisese cu puţin timp în urmă.

Asistenta-şefă, Sandra Wilson, pare să fie nu doar adevărata stăpâna a locului, dar şi păzitoarea unor taine ale familiei Hope ale căror origini se află adânc în trecut şi pe care David încearcă, treptat, să le aducă la lumină. Pe masură ce ancheta lui înaintează, personalul devine tot mai ostil, au loc întâmplari stranii, iar secretul care pare să fie îngropat în Sanitarium devine tot mai tenebros şi mai periculos pentru David şi Amy.

Cartea "Sanitarium" a fost publicata in categoria Beletristica / Thriller & Mistery si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.03.2014. A fost scrisa de Eugen Ovidiu Chirovici si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Sanitarium prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Sanitarium" este de 29.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9786066092449
Pagini: 220

Pret Sanitarium : Locul in care nimic nu este ce pare a fi