Sange blestemat

Sange blestemat

Editura Tritonic
33,00 Lei

Colectia: Inter Crime

Recenzie Sange blestemat

Echipa Intercrime este anuntata ca un ucigas in serie american se afla intr-un avion cu destinatia Arlanda - Stockholm. Din pacate, FBI-ul nu le poate furniza nici un fel de date de identificare. Ucigasul trece neobservat de filtrele de la aeroport si, dintr-o data, incepe sa ucida in Suedia. Nimic in aceasta carte nu e ceea pare. si totusi, intregul esafodaj este de o coerenta si o logica remarcabile. Logica violentei si a sangelui blestemat. Un thriller de o intensitate si o forta pe care le mai regasim doar in filme clasice ca Seven sau Tacerea mieilor. O carte greu de lasat din mana.

Cu Sange blestemat, suedezul Arne Dahl patrunde in clubul select al celor mai buni autori de thrillere. (...) Personajele nu se rezuma la a fi doar niste prezente trecatoare ci, din contra, sunt creatii de forta care raman in memoria cititorului. Pe de alta parte, critica sociala a autorului este la fel de globala ca si actiunea romanului. in final, cazul este rezolvat, insa lumea din jurul nostru nu e cu nimic mai buna. - Der Spiegel

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Sange blestemat", publicata in 2 categorii, Beletristica / Romane politiste, Beletristica / Thriller & Mistery, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Arne Dahl si a fost publicata de editura Tritonic. Se poate cumpara cartea Sange blestemat prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Sange blestemat" este de 33 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: decembrie 2010
ISBN: 978-606-8139-66-1
Pagini: 240