Sa gatim cu Jamie : Cum sa devii un bucatar mai bun

88,00 Lei
021 316 70 53

Anul apariţiei: 2007; Număr pagini: 448; Format: 18,7×24,5 cm; ISBN: 978-973-669-433-2
Colectia: Jamie Oliver

Recenzie Sa gatim cu Jamie : Cum sa devii un bucatar mai bun

Cu Jamie devii in primul rand bucatar si in al doilea rand un bucatar mai bun. De cate ori vezi poze apetisante cu mancaruri, ti se aprinde beculetul pragmatic: sigur e scump si sigur imi va lua foarte mult.

Citind retetele lui Jamie, ajungi la concluzia ca ai prea multe prejudecati. Foarte ieftin nu e (dar ce e ieftin azi?!), insa inveti sa combini mirodenii, legume si carnuri cum nu credeai ca se poate. Si totul cat se poate de simplu si rapid. In loc de pui la cuptor simplu, Jamie te invata cum cu niste rozmarin proaspat si cateva rosii cherry iese o mancare super gustoasa.

E pentru oamenii care vor sa manance bine si sanatos si care vor sa descopere moduri mai creative si savuroase de a face asta.

Dar sa-l ascultam pe chef:

Cum să devii un bucătar mai bun

Nici nu vă pot spune cât de mult am visat să scriu această carte. Este cea mai grozavă carte pe care am realizat-o vreodată şi m-am străduit să iasă o lucrare clasică şi modernă în acelaşi timp, valabilă azi şi pentru totdeauna. Indiferent dacă sunteţi student, un cuplu de tineri, un bucătar cu experienţă sau un începător în domeniu, vă stau la dispoziţie o sumedenie de reţete simple şi accesibile, cu care îi veţi da gata pe membrii familiei şi pe oaspeţi. Cartea conţine şi informaţii despre echipamentele de care consider că aveţi nevoie în bucătăria dvs., sfaturi despre cum să recunoaşteţi şi să gătiţi diferite tipuri de carne, precum şi sugestii privind cumpărarea unor produse de cea mai bună calitate. Având în vedere faptul că se consumă din ce în ce mai multe alimente gata prelucrate, e trist că oamenii nu mai au suficientă încredere în ei ca să gătească. Acum e momentul să vă afirmaţi şi să duceţi mai departe fantastica dvs. moştenire culinară!

Şi ştiţi ceva? De vreme ce oricum o să mâncaţi de trei ori pe zi tot restul vieţii dumneavoastră, poate n-ar fi rău să învăţaţi să gătiţi bine şi cu plăcere! Aşa că suflecaţi-vă mânecile şi lăsaţi-mă să vă ajut.

P.S. Apropo, ar trebui să vă bucuraţi că aţi cumpărat această carte, deoarece fiecare bănuţ rezultat din vânzarea ei va fi investit în a-i instrui şi inspira pe tinerii defavorizaţi din toată lumea să-şi facă o carieră în domeniul culinar prin intermediul fundaţiei Fifteen. Vă mulţumesc din partea lor.

Pentru mai multe informaţii despre munca noastră cu aceşti tineri, vizitaţi site-ul www.fifteenfoundation.org.uk

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Sa gatim cu Jamie", publicata in 2 categorii, Arta culinara / Bucatarie internationala, Arta culinara / Carte de bucate, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Jamie Oliver si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Sa gatim cu Jamie prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Sa gatim cu Jamie" este de 88 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Subiecte: jamie

Pret Sa gatim cu Jamie : Cum sa devii un bucatar mai bun