Saga Cantec de Gheata si Foc : Hardcover

Editura Nemira
544.50 490.05 Lei
021 316 70 53

Seria: Cantec de gheata si foc

Recenzie Saga Cantec de Gheata si Foc : Hardcover

Cartea "Saga Cantec de Gheata si Foc" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura fantasy si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 26.12.2017. A fost scrisa de George R. R. Martin si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea Saga Cantec de Gheata si Foc prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Saga Cantec de Gheata si Foc" este de 490.05 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Nr. Volume: 5

Pret Saga Cantec de Gheata si Foc : Hardcover

Abarat
Clive Barker
Zori de zi
Stephenie Meyer
54.99 RON
Anticarul
Julian Sanchez
Blestemul din Swoon
Nina Malkin
Dragonul renegat vol. IV Tara Duncan
Sophie Audouin-Mamikonian
54.90 RON

1. Saga Cantec de Gheata si Foc : Hardcover de Valentino la 05.04.2012

Dupa Tolkien era greu de crezut ca voi mai da peste vreun scriitor capabil sa cuprinda cu mintea si mai apoi cu creatia o asemenea poveste, fara goluri de spatiu, timp si logica. Aici totul este despre putere, modul in care o obtii dar si modul in care ori faci totul pentru a o pastra, ori o pierzi, de cele mai multe ori odata cu viata. Ce difera insa fata de Tolkiien se gaseste in sinceritatea personajelor si in dezinvoltura lor. Aici avem de aface cu personaje cum nu s-ar putea mai reale in ciuda faptului ca istoria nu a auzit vreodata de ele. Sunt crude, sunt senzuale, sunt curajoase, dar si fricoase, autorul le trece prin toata suita de sentimente si atribute umane intr-un mod aproape necrutator, fara sa faca vreo concesie in cazul vreunui erou. Cu totii au calitati si defecte, iar pe parcursul volumelor platesc si castiga pentru fiecare dintre ele. Recomand citirea cartilor in ordinea in care sunt si fara salturi, absolut firecare detaliu are o semnficatie aparte cand il privesti mai tarziu, un lucru ce te duce din nou cu mintea la Tolkien. In alta ordine de idei, seria ecranizata de HBO a acestor carti ajuta enorm pentru ca spre deosebire de alte ecranizari dupa astfel de opere, aceasta chiar face cinste sagai "Un cantec de gheata si foc".

Adaugati o recenzie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Saga Cantec de Gheata si Foc : Hardcover. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

George R. R. Martin

George R. R. Martin a publicat inca 15 carti prezente in libraria noastra, Razboinicii. Volumul 1, Dansul dragonilor, Festinul Ciorilor (2 Vol.), Festinul ciorilor (Hardcover), Fuga vanatorului, Inclestarea Regilor (2 vol), Inclestarea Regilor (Hardcover), Iuresul Sabiilor (3 Vol.), Iuresul sabiilor (Hardcover), Peregrinarile lui Tuf, Regii nisipurilor, Urzeala tronurilor : Editia 2, Urzeala tronurilor (2 vol), Zburatorii noptii, Zburatorii noptii, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Cantec de gheata si foc

0213167053