Rugati-va sa nu va creasca aripi

Rugati-va sa nu va creasca aripi

22,95 Lei

Colectia: ESEURI SI CONFESIUNI

Recenzie Rugati-va sa nu va creasca aripi

Mereu dispus sa se intoarca pe firul memoriei, Octavian Paler evoca locuri, oameni si credinte care i-au influentat viata sau modul de a gindi. La Bruxelles, are senzatia permanentei infruntari intre trecut si prezent, incarnate in Contele de Egmont si Manneken Pis. La Atena, Parthenonul si zidul lui Temistocle ii prilejuiesc meditatii despre frumos si utilitar. Amintirile de calatorie se impletesc cu episoade memorialistice, cu discursuri imaginare ale lui Nero, Socrate sau Giordano Bruno, cu descrieri ale operelor lui Leonardo, Velázquez sau Rembrandt, intr-un tablou plin de culoare si, adesea, de nostalgie.

Din cuprins:

• Un joc serios
  • Amintiri dintr-o mahala
  • La Teba, mult dupa moartea sfinxului
  • Decadenta lui Don Juan
  • Surasul lui Voltaire
  • Un vis cu Pilat din Pont
  • Zodia racului
  • Violenta calmului
Cartea "Rugati-va sa nu va creasca aripi" a fost publicata in categoria Beletristica / Eseuri si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Octavian Paler si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Rugati-va sa nu va creasca aripi prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Rugati-va sa nu va creasca aripi" este de 22.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2836-0
Pagini: 288
Format: 10,6 x 10,8 cm