Rugaciuni ascultate

Rugaciuni ascultate

Editura Lira
19,90 Lei

Recenzie Rugaciuni ascultate

590 de milioane de cărti vândute în 47 de tări! Cel mai vândut autor în viată din toate timpurile!

Văzută din afară, Faith Madison este întruchiparea unei newyorkeze sofisticate, cu o viată demnă de invidiat: este soţia unui bancher de investiţii de succes din Manhattan şi mama a două fete adulte. Dar, de-a lungul întregii vieţi, a purtat cu ea un secret pe care nu l-a putut dezvălui nimănui.

Moartea subită a tatălui ei vitreg prilejuieşte o călătorie a schimbării şi a revelaţiilor. La înmormântare, amintiri dureroase din trecut îi năvălesc în minte, şi tot atunci, un vechi prieten reintră în viaţa ei, exact atunci când Faith este pe punctul de a lua o decizie care îi va aduce căsnicia în pragul unei crize. Hotărâtă să-şi îndeplinească un vis mai vechi – acela de a avea o carieră proprie – Faith se înscrie la Drept în pofida dorinţei soţului ei, stârnind mânia şi acuzaţiile acestuia.

Singura alinare a lui Faith este plăcerea nou descoperită de a coresponda cu Brad, el însuşi captiv într-o căsătorie fără viitor. Pe măsură ce se redescoperă unul pe celălalt, Faith şi Brad vor găsi curajul de a lua decizii pe care ar fi trebuit să le ia cu mulţi ani în urmă, iar Faith va face cel mai greu pas pentru ea: va destăinui secretul care o bântuie de atâta vreme şi îşi va deschide inima pentru prima dată în viaţă.

Cartea "Rugaciuni ascultate" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Danielle Steel si a fost publicata de editura Lira. Se poate cumpara cartea Rugaciuni ascultate prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Rugaciuni ascultate" este de 19.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 9786066008938
Pagini: 400