Rousseau. O scurta introducere

Rousseau. O scurta introducere

Editura All
19,90 Lei

Seria: O scurta introducere

Recenzie Rousseau. O scurta introducere

Alături de Montesquieu, Hume, Smith şi Kant, dintre contem­poranii săi, Rousseau a exercitat cea mai profundă influenţă asupra istoriei intelectuale europene moderne, ba poate chiar depăşindu-i pe toţi cei care au trăit în vremea sa. Niciun alt gân­ditor din secolul al XVIII-lea n-a dat scrieri mai importante într-o atât de largă gamă de subiecte şi forme, nici n-a scris cu o mai constantă pasiune şi elocinţă. Nimeni altcineva n-a reuşit, deo­potrivă prin scrierile şi prin viaţa sa, să incite şi să tulbure atât de adânc imaginaţia publică.

Robert Wokler a predat la Oxford, Cambridge, Princeton, Uppsala, budapesta si Manchester. Printre publicatiile sale se numara Rousseau on Society, Politics, Music and Language.

„Remarcabil de bine informată, această abordare în acelaşi timp cronologică şi tematică a gândirii lui Rousseau îi face clară unitatea şi coerenţa. Referindu-se atât la sursele filosofice şi politice, precum şi la influenţe, lucrarea include un bun comentariu bibliografic [...] şi se recomandă prin claritatea expunerii şi rigoarea analizei sale.” - Raymond Trousson, Dix-huitième siècle

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Rousseau. O scurta introducere", publicata in 2 categorii, Beletristica / Biografii, Beletristica / Memorialistica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 22.03.2014. A fost scrisa de Robert Wokler si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Rousseau. O scurta introducere prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Rousseau. O scurta introducere" este de 19.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: octombrie 2011
ISBN: 978-973-571-894-7
Pagini: 208