Rosteste-i numele

Rosteste-i numele

32,95 Lei

Colectia: Biblioteca Polirom. Proza XXI

Recenzie Rosteste-i numele

In anul 2007, Aura Estrada, tanara sotie a prozatorului american Francisco Goldman, are un accident fatal in Mexic, pe cand practica o forma extrema de surfing. Familia victimei il invinuieste pe sotul coplesit de durere si bantuit si el de gandul mortii. Acesta se hotaraste sa o reinvie pe Aura prin scris: relateaza viata ei, povestea lor de iubire, dar si tragicul sfarsit.

In anul 2011, Francisco Goldman publica Rosteste‑i numele, o reconstituire detaliata pina la obsesie a vietii si mortii Aurei Estrada. Pentru a o scrie, autorul s‑a documentat cativa ani, in care a adunat orice farama de informatie posibila despre cea pe care a pierdut‑o, de la copilaria petrecuta in Mexico City, pana la ultima ei zi. Volumul, marcat inca de la inceput de drama din final, contine totusi numeroase momente luminoase sau pasaje umoristice, ce detensioneaza atmosfera. Este portretul viu, plin de pasiune, al unei povesti de iubire exemplare.

„Cu tonul ei cind generos, cind sec, cind plin de lirism, cind dezbracat de orice floare de stil, sensibil si cinic in acelasi timp, Rosteste-i numele aminteste de cea mai pura bucurie din repertoriul sentimentelor: bucuria de a iubi. Romanul lui Goldman inlatura limitele uitarii si ii da Aurei un nou trup, unul literar, atit de viu, incit pina la sfirsitul cartii ai impresia ca tu insuti ai cunoscut, ai iubit aceasta femeie.” - San Francisco Chronicle

"Cu o vară înainte, eu şi Aura stătuserăm cu Jaime, Isabel şi copilaşii lor câteva zile la San Agustinillo, plaja învecinată cu Mazunte. Ei, împreună cu un alt cuplu -..." Continuare...

"La nunta noastră, am pus pe fiecare masă câte un aparat foto de unică folosinţă, dar după aceea am lăsat aparatele pe care le strânseserăm de la invitaţi în apartamentul din..." Continuare...

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Rosteste-i numele", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura engleza, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Francisco Goldman si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Rosteste-i numele prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Rosteste-i numele" este de 32.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2590-1
Pagini: 368

Pret Rosteste-i numele