Romania. Orasele porturi dunarene. Geografie umana si economica

50,00 Lei

Recenzie Romania. Orasele porturi dunarene. Geografie umana si economica

’’... teza de doctorat constituie o reuşită ştiinţifică de cel mai înalt nivel, fiind rodul unui travaliu deosebit şi de lungă durată, a unui efort documentar impresionant. Logica perfectă a structurării şi tratării, fraza aleasă, claritatea discursului ştiinţific au contribuit la realizarea unei lucrări de excepţie, de o complexitate greu de imaginat,  cu multe elemente şi interpretări de mare originalitate, întregite  şi de calitatea artistică a graficii - o adevărată „bucurie a ochiului..." - Prof. univ. dr. Silviu NEGUŢ,  Academia de Studii Economice Bucureşti

’’Autorul apreciază, pe baza cercetărilor efective de teren şi a unei ample documentaţii din literatura de specialitate, totalitatea activităţilor economice şi sociale în inserţie cu teritoriul, ca un sistem cibernetic, cu feed-back, implicând – riguros ştiinţific şi cu ample observaţii analitice – structurile spaţiale, istorice, economice şi politice care concură la definirea rolului oraşelor dunărene din România în cadrul magistralei fluviale  Europei Centrale şi de Sud-Est.’’ - Prof. univ. dr.Ion VELCEA,  Universitatea din Bucureşti

’’... lucrarea are meritul de a trata într-o abordare nouă, moderna şi originală, fenomenologia oraşelor porturi dunărene româneşti, completând studiile referitoare la geografia văii Dunării. Se remarcă prin complexitate, actualitatea problemelor prezentate, importanţa practică şi analizele de mare fineţe ale fenomenelor actuale...’’ - Prof. univ. dr.George ERDELI, Universitatea din Bucureşti

Cartea "Romania. Orasele porturi dunarene. Geografie umana si economica" a fost publicata in categoria Diverse / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Adrian Aurel Baltalunga si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea Romania. Orasele porturi dunarene. Geografie umana si economica prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Romania. Orasele porturi dunarene. Geografie umana si economica" este de 50 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-8966-59-8
Pagini: 324
Format: 17 x 24 cm