Rita Gargarita - grupa mare pregatitoare 5-7 ani

Editura Aramis
8.90 7.20 Lei

ISBN 973-679-266-8;Pagini 48;Format 210 x 297

Recenzie Rita Gargarita - grupa mare pregatitoare 5-7 ani

Caietul se adreseaza copiilor de grupa mare pregatitoare (5-7 ani) si cuprinde fise de lucru cu sarcini variate: exersarea semnelor grafice, descrierea imaginilor date, scrierea semnelor grafice ce compun literele mari si mici, de tipar si de mana, formularea unor propozitii cu anumite cuvinte date, reprezentarea grafica a propozitiei, despartirea cuvintelor in silabe, recunoasterea literelor, precizarea sunetului initial si final al cuvintelor date.

Cartea "Rita Gargarita - grupa mare pregatitoare 5-7 ani" a fost publicata in categoria Invatamant prescolar / Educarea limbajului si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.10.2015. A fost scrisa de Mihaela Vasiliu, Alice Nichita, si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Rita Gargarita - grupa mare pregatitoare 5-7 ani prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Rita Gargarita - grupa mare pregatitoare 5-7 ani" este de 7.2 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Rita Gargarita - grupa mare pregatitoare 5-7 ani

Mica Sirena
7.50 RON
Comunicare orala (planse)
Victoria Padureanu
45.00 RON
Ghicitori hazlii pentru voi, copii
Ioana Mihai, Mariana Arsene
 CAIET PENTRU PICI CU SCLIPICI. Comunicare orala si scrisa in grupa pregatitoare 6-7 ani
Camelia Ioana Iovanas, Bianca Sabou, Marinela Scripcariu

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Rita Gargarita - grupa mare pregatitoare 5-7 ani. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Mihaela Vasiliu

Mihaela Vasiliu a publicat inca 8 carti prezente in libraria noastra, Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea a II-a, In ce anotimp se intampla (joc didactic), Ne pregatim de Craciun, Ne pregatim de Pasti, Pastile pentru pitici. Carte de colorat, Craciunul pentru pitici, Greierasul albastru - caiet grupa mare pregatitoare 5-7 ani, Povestim dupa ilustratii (planse), dintre care primele 5 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Alice Nichita

Alice Nichita a publicat inca 25 carti prezente in libraria noastra, Compunem si rezolvam probleme Material didactic pentru activitatile din gradinita-Planse, Educatie pentru sanatate, Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea a II-a, Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea a III-a, Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea a IV-a, Fise pentru aplicarea metodei proiectelor. Partea I, Greierasul albastru. Caiet pentru grupa mare 5-6 ani : Jocuri si exercitii pentru domeniul stiinte. Matematica, In lumea culorilor, Invatam sa numaram 5-7 ani, Jocul literelor si al cuvintelor (4-7 ani) - planse, Ne jucam cu iepurasul 4-7 ani, Ne pregatim de Craciun, Ne pregatim de Pasti, Ne pregatim de scoala, Pastile pentru pitici. Carte de colorat, Tup-Tup si oul de Pasti, Craciunul pentru pitici, Greierasul albastru - caiet grupa mare pregatitoare 5-7 ani, La gradinita cu Niculita! Activitati integrate : Mapa educatorului, 4-5 ani, partea a II-a, La gradinita cu Niculita! Activitati integrate : Mapa educatorului, 6-7 ani, partea a II-a, La gradinita cu Niculita! Activitati integrate : Mapa copilului, 4-5 ani, partea a II-a, La gradinita cu Niculita! Activitati integrate : Mapa educatorului, 5-6 ani, partea a II-a, Limba engleza. Suport didactic pentru clasa I, Obiceiuri si traditii de Craciun, Rita-Gargarita. Caiet pentru grupa mare 5-6 ani : Jocuri si exercitii pentru domeniul limba si comunicare, dintre care primele 16 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053