Revista romana de dreptul proprietatii intelectuale nr. 2/2012

40,00 Lei

Colectia: Periodice

Recenzie Revista romana de dreptul proprietatii intelectuale nr. 2/2012

Asociatia Stiintifica de Dreptul Proprietatii Intelectuale (ASDPI) este persoana juridica romana de drept privat, autonoma, neguvernamentala, apolitica, fara scop patrimonial, inscrisa in Registrul asociatiilor si fundatiilor sub nr. 14 din 27 aprilie 2004, potrivit Certificatului de inscriere nr. 20 din 18 mai 2004. Membrii asociatiei sunt cadre universitare, specialisti in domeniul dreptului, in mod deosebit al dreptului proprietatii intelectuale, cercetatori in cadrul Centrului de cercetari stiintifice care functioneaza in cadrul Universitatii "Nicolae Titulescu" din Bucuresti.

In cadrul Asociatiei Stiintifice de Dreptul Proprietatii Intelectuale a luat fiinta si functioneaza Centrul de cercetari stiintifice "YOLANDA EMINESCU - OTILIA CALMUSCHI", ca un omagiu adus regretatelor profesoare, care au fost unele dintre cele mai remarcabile personalitati din tara noastra in domeniul cercetarii stiintifice a dreptului proprietatii intelectuale.

Totodata, in semn de recunostiinta, profund respect si aducere aminte, membrii Asociatiei Stiintifice de Dreptul Proprietatii Intelectuale si conducerea Revistei Romane de Dreptul Proprietatii Intelectuale, au hotarat instituirea premiilor YOLANDA EMINESCU - OTILIA CALMUSCHI, ce se va acorda in fiecare an, incepand cu anul 2008, unor remarcabili cercetatori in domeniul dreptului proprietatii intelectuale sau unor tineri cercetatori care bat la portile afirmarii.

ASDPI face parte, alaturi de alte 31 de institutii, din Grupul de lucru institutionalizat pe probleme de proprietate intelectuala coordonat de Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.

Asociatia Stiintifica de Dreptul Proprietatii Intelectuale are ca principala preocupare editarea trimestriala a Revistei Romane de Dreptul Proprietatii Intelectuale, precum si crearea de legaturi stiintifice in domeniu, organizarea de cursuri, conferinte, dezbateri, simpozioane, mese rotunde, schimburi bilaterale, expuneri ori alte actiuni sau activitati in acest domeniu pentru prevenirea si combaterea contrafacerilor si pirateriei.

Dreptul proprietatii intelectuale fiind disciplina de studiu in invatamantul juridic superior din Romania, membrii asociatiei au considerat ca materia si cei interesati de acest domeniu au nevoie de o publicatie care sa se constituie intr-o tribuna de dezbateri si dialog.

Sub egida ASDPI si a Universitatii "Nicolae Titulescu" se editeaza Revista Romana de Dreptul Proprietatii Intelectuale, cu aparitie trimestriala (primul numar a aparut in luna decembrie 2004).

Revista Romana de Dreptul Proprietatii Intelectuale este singura publicatie de acest gen in literatura juridica din tara noastra si contribuie la crearea cadrului necesar pentru exprimarea opiniilor specialistilor privind dreptul proprietatii intelectuale, la formularea de propuneri in vederea perfectionarii legislatiei in domeniu, care sa conduca la armonizarea sa cu cea internationala si comunitara, in mod special.

Pana in prezent, urmare aprecierii continutului sau stiintific, revista noastra a fost solicitata si este difuzata, pe baza de abonament sau oferita gratuit, unor institutii internationale si comunitare in domeniul proprietatii intelectuale, unor asociatii private care desfasoara activitati in domeniu, precum si unor persoane fizice, specialisti in materie, din Albania, Anglia, Belgia, Canada, Croatia, Franta, Germania, Republica Moldova, Olanda, Serbia, Spania, Turcia si SUA.

De asemenea, urmare recunoasteii continutului stiintific al revistei noastre, avem un schimb permanent de publicatii sau alte materiale in domeniu cu European Communities Trade Mark Assosiation (ECTA) si Agentia de Stat pentru Proprietate Intelectuala a Republicii Moldova (AGEPI).

In paginile revistei au publicat diverse articole sau studii in domeniul dreptului proprietatii intelectuale, specialisti straini de renume, in materie, printre care amintim: prof.univ.dr. Karl-Nikolaus Peifer - Director al Institutului de drept in media si comunicatii din cadrul Universitatii din Köln si judecator al curtii Oberlandesgericht Hamm; conf.univ.dr. Victor Volcinschi din cadrul Universitatii de Stat a Republicii Moldova; lector univ.dr. Dorian Chirosca- director general al Agentiei de Stat pentru Proprietate Intelectuala a Republicii Moldova; Dr. Ekkehard Stolz - avocat in cadrul Societatii de avocati - Avocati Lichtenstein, Korner & Partners; Pedro Rodinger - Director al Departamentului pentru modele Oficiul pentru Armonizare in cadrul Pietei Interne (marci si modele); Christy Rogers-avocat din cadrul Baroului din Londra; lector univ. drd. Igor Chirosca - din cadrul Universitatii de Stat a Republicii Moldova; Olga Belei - director al departamentului drept de autor si drepturi conexe din cadrul Agentiei de Stat pentru Proprietate Intelectuala a Republicii Moldova.

Din Consiliul Stiintific al revistei fac parte cadre didactice de prestigiu de la Universitatea Bucuresti; Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi; Universitatea "Babes Bolyai" din Cluj Napoca; Universitatea "Ovidius" Constanta; Universitatea de Vest din Timisoara; Universitatea "Valahia" Targoviste; Universitatea "Dimitrie Cantemir" Cluj Napoca; Universitatea "Dimitrie Cantemir" Targu Mures; Universitatea Ecologica Bucuresti; Universitatea "Nicolae Titulescu" Bucuresti; judecatori, procurori, avocati,consilieri juridici, ofiteri din Inspectoratul General al Politiei Romane, specialisti din cadrul Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor si al Oficiului de Stat pentru Inventii si Marci, precum si din cadrul Agentiei de Stat pentru Proprietate Intelectuala a Republicii Moldova.

Deasemenea din Consiliul Stiintific al revistei noastre fac parte cadre didactice de prestigiu de la Universitatea "Karoli Gaspar" din Budapesta; Universitatea din Novi Sad; Universitatea de Stat din Moldova; Academia de Drept din Moldova; Universitatea Libera Internationala din Moldova; Institutul de Istorie, Stat si Drept al Academiei de Stiinte a Moldovei.

Cartea "Revista romana de dreptul proprietatii intelectuale nr. 2/2012" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Publicatii, culegeri juridice si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 21.03.2014. A fost scrisa de Ciprian Raul Romitan si a fost publicata de editura Universul Juridic. Se poate cumpara cartea Revista romana de dreptul proprietatii intelectuale nr. 2/2012 prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Revista romana de dreptul proprietatii intelectuale nr. 2/2012" este de 40 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iulie 2012
ISBN: 1584724101202
Pagini: 370