Revista romana de drept privat nr. 2/2012 - Anul Brandusa Stefanescu

40,00 Lei

Colectia: Periodice

Recenzie Revista romana de drept privat nr. 2/2012 - Anul Brandusa Stefanescu

"Revista romana de drept privat" si-a inceput aparitia din anul 2007, sub deviza "Totul sub semnul discutiei". Este o publicatie bimestriala ce reuneste in Colegiul redactional tineri specialisti cunoscuti in domeniu, de la universitatile din Bucuresti si Cluj-Napoca; activitatea lor se desfasoara beneficiind de indrumarea Consiliului stiintific, format din personalitati recunoscute din tara si strainatate (Franta, Québec).

Scopul revistei este de a forma un cadru modern si coerent de dezbatere juridica, tematizat anual sub emblema unei personalitati a dreptului privat roman.

Devenita membru cu drepturi depline al Uniunii Europene, Romania trebuie sa faca fata unor noi provocari juridice. Formularea unor opinii articulate, elaborarea unor teze si teorii bine fundamentate, apte sa serveasca cunoasterii, interpretarii si aplicarii reglementarilor interne, comunitare si internationale, precum si fundamentarii diferitelor politici interne si comunitare, sunt imperios necesare, daca vrem ca Romania sa devina un veritabil actor pe scena economica si politica europeana sau internationala, iar nu sa ramana un simplu spectator. Or, dreptul privat este chemat sa-si aduca o contributie esentiala in aceasta privinta, iar o revista de stricta specialitate care sa serveasca acest scop poate reprezenta un instrument foarte util.

Tocmai de aceea, si venind in intampinarea acestor necesitati sau tendinte, "Revista romana de drept privat" isi propune sa constituie un cadru adecvat, deschis oricaror analize, discutii si comentarii aprofundate si deopotriva critice ale problemelor actuale sau viitoare din sfera dreptului privat, care sa se situeze la nivelul exigentelor teoretice si practice ale secolului XXI si sa raspunda astfel nevoilor de perfectionare sau de reforma a institutiilor dreptului privat, de adaptare sau unificare a practicii judiciare, dar si de elaborare a unor noi constructii teoretice care sa fundamenteze politicile de reforma economica, sociala ori institutionala, dupa caz.

Cartea "Revista romana de drept privat nr. 2/2012 - Anul Brandusa Stefanescu" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Publicatii, culegeri juridice si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. Se poate cumpara cartea Revista romana de drept privat nr. 2/2012 - Anul Brandusa Stefanescu prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Revista romana de drept privat nr. 2/2012 - Anul Brandusa Stefanescu" este de 40 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iulie 2012
ISBN: 1843-2646 01202
Pagini: 260