Retetele lui Colea - carte de bucate

Editura Teora
18.00 14.00 Lei

Recenzie Retetele lui Colea - carte de bucate

Colectie: Bucatarie Traditionala

Retetele lui Colea - carte de bucate
In aceasta carte care se adreseaza gospodinelor, pe langa retetele de preparate culinare, ofera numeroase sfaturi practice de mare folos, mai ales tinerelor. In elaborarea si selectarea acestor retete si indrumari practice am tinut seama de adevarul binecunoscut ca bucataria este o arta, iar cel care o profeseaza - bucatar sau gospodina - este un artist. Studiind retetele, cititorii isi vor da seama ca majoritatea mancarurilor se prepara aproape la fel, deosebirea constand in schimbarea componentelor, a sosurilor si a modului de prezentare. In carte, toate acestea sunt descrise concret, ceea ce-i va ajuta pe cei care le vor pune in practica sa pregateasca mancaruri bune, care sa satisfaca cele mai exigente gusturi si sa respecte cerintele actuale ale unei alimentatii moderne.

Cartea "Retetele lui Colea - carte de bucate" a fost publicata in categoria Arta culinara / Carte de bucate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 28.03.2014. A fost scrisa de Nicolae Olexiuc Colea si a fost publicata de editura Teora. Se poate cumpara cartea Retetele lui Colea - carte de bucate prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Retetele lui Colea - carte de bucate" este de 14 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Retetele lui Colea - carte de bucate

Retete exotice
Dana Verescu