Retete pentru bucatarie chinezeasca - Repede si simplu

16,99 Lei
021 316 70 53

Anul aparitiei : 2006; Numar de pagini : 48; ISBN : 9789737170514

Recenzie Retete pentru bucatarie chinezeasca - Repede si simplu

Traducator : Ioana Didac
Vă place mâncarea chinezească, însă niciodată nu v-aţi gândit că aţi putea să o preparaţi acasă? Ei bine, cu ajutorul reţetelor din această carte, puteţi să creaţi în propria bucătărie felurile favorite, cu minimum de efort. În capitolul introductiv veţi găsi un ghid al tehnicilor şi echipamentelor de bucătărie folosite în bucătăria chinezească, iar sfaturile experţilor bucătari vă vor sta alături, ca întotdeauna, ca să fiţi siguri de reuşita incursiunii în bucătăria delicată, plină de graţie, a Chinei. Pe lângă clasicele rulouri cu carne de porc şi pui delicios cu lămâie, de ce să nu încercaţi şi creveţi sichuan sau carne de vită cu porumb? Fiecare reţetă este descrisă pas cu pas şi ilustrată pe etape de preparare, aşa că, indiferent dacă gătiţi pentru o cină obişnuită în familie sau pentru o petrecere cu prietenii, veţi obţine rezultate perfecte.

Cartea "Retete pentru bucatarie chinezeasca - Repede si simplu" a fost publicata in categoria Arta culinara / Bucatarie internationala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 24.12.2017. Se poate cumpara cartea Retete pentru bucatarie chinezeasca - Repede si simplu prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Retete pentru bucatarie chinezeasca - Repede si simplu" este de 16.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Retete pentru bucatarie chinezeasca - Repede si simplu

Bucatarie usoara
Larousse