Regimuri matrimoniale

Regimuri matrimoniale

Editura Hamangiu
53,00 Lei

Anul aparitiei : 2010; Numar de pagini : 464; ISBN : 978-606-522-224-3

Recenzie Regimuri matrimoniale

Lucrarea de faţă se doreşte a fi un manual de iniţiere în dreptul regimurilor matrimoniale, destinat nu numai studenţilor masteranzi şi celor de la cursurile de licenţă, dar şi tuturor acelora interesaţi să descopere ceea ce Noul Cod civil ne oferă în această materie.
În perspectiva intrării în vigoare a Noului Cod civil, rolul practicianului în drept se va reconfigura, dat fiind că materia însăşi devine una complexă, iar soluţiile prezintă neîndoielnic multiple elemente de noutate. Regimurile matrimoniale vor constitui o provocare, în principal pentru notari publici şi avocaţi, dar în egală măsură şi pentru celelalte profesii juridice, precum magistraţi şi, nu în ultimul rând, consilieri juridici din anumite sectoare de activitate.
Fără a minimaliza transformările aduse altor mari instituţii ale Codului civil, în materia regimurilor matrimoniale s-au realizat poate cele mai profunde schimbări pe care doctrina le propunea în mod repetat şi pe care viaţa le cerea cu insistenţă. Reintegrarea reglementării relaţiilor de familie în Codul civil nu constituie doar un element de tehnică legislativă, ci presupune realizarea conexiunilor cu celelalte instituţii mari ale dreptului civil, precum bunurile, obligaţiile sau succesiunile, în acest sens, efortul autoarelor s-a orientat în direcţia explicării conţinutului noii reglementări, cu plusurile şi minusurile ei.
În sfârşit, din raţiuni didactice, dar şi pentru a face accesibilă lucrarea unui public cât mai larg, aceasta a fost structurată într-o manieră care să permită atât accesul rapid la informaţia de bază, constând în explicarea conţinutului vechii şi noii reglementări, cât şi aprofundarea anumitor aspecte, inclusiv din perspectiva legislaţiei comparate care s-a dovedit a fi de o diversitate spectaculoasă şi uneori deconcertantă, explicabilă prin diversitatea însăşi a tradiţiilor, moralei şi mentalităţilor specifice fiecărei naţiuni şi care îşi pun adânc amprenta asupra reglementării raporturilor de familie.

Cartea "Regimuri matrimoniale" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Marieta Avram, Cristina Nicolescu, si a fost publicata de editura Hamangiu. Se poate cumpara cartea Regimuri matrimoniale prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Regimuri matrimoniale" este de 53 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Regimuri matrimoniale

Fiul Arhanghelului Mihail
Allan Massie