Regimul juridic al actelor pregatitoare : Conform Noului Cod Penal

20,00 Lei

Colectia: Monografii

Recenzie Regimul juridic al actelor pregatitoare : Conform Noului Cod Penal

Monografia constituie rezultatul unei cercetări ştiinţifice de strictă interpretare, drept penal-partea generală şi abordează o temă de actualitate, referitoare la regimul juridic al actelor pregătitoare. În demersul ştiinţific, autoarea a pornit de la reglementările din legislaţia penală naţională, a valorificat literatura de specialitate, practica judiciară în materie, precum şi numeroase elemente de drept comparat, fapt ce constituie premisa unei valoroase lucrări ştiinţifice.

Lucrarea Regimul juridic al actelor pregatitoare va prezenta interes atât pentru cercetători ştiinţifici, cadre didactice de specialitate, persoane care lucrează în domeniul dreptului penal (judecători, procurori, organe de urmărire penală), studenţi ai facultăţilor de drept, cât şi pentru publicul larg care se preocupă de cunoaşterea prevederilor Codului penal.

Cartea "Regimul juridic al actelor pregatitoare" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 21.03.2014. A fost scrisa de Oana Roxana Ionescu si a fost publicata de editura Universul Juridic. Se poate cumpara cartea Regimul juridic al actelor pregatitoare prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Regimul juridic al actelor pregatitoare" este de 20 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: ianuarie 2012
ISBN: 978-973-127-724-0
Pagini: 164