Razbunarea stramosilor

Razbunarea stramosilor

45,00 Lei

Recenzie Razbunarea stramosilor

Este secolul al XIX-lea şi Imperiul Britanic începe încet să îşi piardă puterea şi să fie înlocuit de imperii private uriaşe. Unul dintre cele mai importante este controlat de familia Wildenstern, care se bucură de puteri supranaturale. Fratele cel mai mare al lui Nate Wildenstern moare în condiţii suspecte, Nate este acuzat şi intră în conflict cu ceilalţi membri ai familiei. Ei se bucură de puteri supranaturale şi consideră acceptabil să ucizi pentru a avansa în grad.

Încercând să-l descopere pe ucigaşul fratelui său, el va trebui să înfrunte şi animalele-maşini, creaturi uimitoare ce pot fi întâlnite oriunde. Romanul combină Irlanda victoriană cu elemente fantastice şi atinge în acelaşi timp teme sociale fără a deveni moralizator. Plină de istorie, ştiinţă şi fantezie, această carte îi va distra pe tinerii cititori şi îi va intriga.

Oisin McGann s-a nascut la Dublin in 1973 si inca din copilarie a manifestat un interes deosebit pentru desen si literatura. A studiat o perioada artele plastice si a urmat cursuri de animatie, iar din 1992 si-a inceput cariera de grafician. A lucrat in publicitate, insa in cele din urma s-a reorientat spre pasiunea pentru scris. Din 2003 pana in prezent i-au fost publicate nouasprezece titluri de fictiune pentru copii si adolescenti, gravitand intre science-fiction si fantasy, multe dintre ele fiind ilustrate chiar de autor. Locuieste intr-un sat retras din Irlanda, unde se poate razbo in liniste cu computerul sau.

Cartea "Razbunarea stramosilor" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Oisin McGann si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Razbunarea stramosilor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Razbunarea stramosilor" este de 45 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8255-99-6
Pagini: 411
Format: 13 x 20,5 cm