Razboinicii. Volumul 1

Razboinicii. Volumul 1

Editura Nemira
27.90 22.32 Lei

Volumul 1 din seria Razboinicii

Recenzie Razboinicii. Volumul 1

Dragoni, monstri, războaie, planete îndepărtate, dezastre nucleare, arme biologice, creaturi ucigase, istorii alternative si multe surprize te asteaptă în paginile unei antologii fără egal. Celebrul scriitor George R.R. Martin, autorul mult îndrăgitei serii CANTEC DE GHEATĂ SI FOC, a ales, împreună cu Gardner Dozois, autoritate de renume în SF, povestiri care să înfierbânte imaginaţia oricărui cititor. Printre autorii selectaţi se numără nume importante ca Naomi Novik, Robin Hobb sau Joe Haldeman.

„Făpturi sângeroase, aventuri miraculoase si masinării infernale, într-o literatură pentru orice amator de senzaţii tari.“ - The Magazine of Fantasy and Science Fiction

„Antologie care te ţine cu sufletul la gură, Războinicii cuprinde povestiri fascinante, din toate genurile si din toate timpurile. Din Roma antică si Cartagina până într-un viitor postapocaliptic, cu tehnologii halucinante, roboţi uriasi si creaturi monstruoase, scriitori bine-cunoscuţi te invită în infern. Proza lor creează dependenţă.“ - Publishers Weekly

"Autoare de bestselleruri internaţionale, Diana Gabaldon este câştigătoarea premiului Quill Award (pentru science-fiction/fantasy/horror), a premiului RITA (pentru cartea anului, la categoria..." Continuare...

Cartea "Razboinicii. Volumul 1" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura fantasy si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de George R. R. Martin, Gardner Dozois, si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea Razboinicii. Volumul 1 prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Razboinicii. Volumul 1" este de 22.32 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: aprilie 2012
ISBN: 978-606-579-324-8
Pagini: 432