Raul sub soare

Raul sub soare

22,99 Lei

Seria: Poirot

Recenzie Raul sub soare

Vacanţa tihnită a lui Poirot pe coasta Devonului este întreruptă de o crimă. Arlena Marshall, o fostă actriţă, este o femeie frumoasă şi frivolă, în jurul căreia roiesc o mulţime de bărbaţi. Încă de la sosirea acesteia în staţiune, Hercule Poirot detectează o anumită tensiune sexuală în aerul marin.

"Crimă pasională" este aşadar verdictul evident în momentul în care Arlena este descoperită moartă pe plajă. Dar nu cumva lucrurile sunt mai complicate decât par la prima vedere?

Cartea "Raul sub soare" a fost publicata in categoria Beletristica / Thriller & Mistery si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Agatha Christie si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Raul sub soare prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Raul sub soare" este de 22.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9786066091879
Pagini: 250

Pret Raul sub soare

Premiul Nobel
Andreas Eschbach
Eroi obisnuiti
Scott Turow
25.99 RON
Dosarul Dracula
James Reese
Atac la presedinte
Philip Shelby
O misiune riscanta
Ken Follett
Cardinalul de la Kremlin
Tom Clancy
Rainbow six. Volumele I + II
Tom Clancy
36.99 RON
O crima anuntata. Editie 2011
Agatha Christie
22.99 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Raul sub soare. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Agatha Christie

Agatha Christie a publicat inca 58 carti prezente in libraria noastra, 13 la cina, Cadavrul din biblioteca, Ceasurile, Cei cinci purcelusi, Crima din Mesopotamia, Crima din Orient Express, Crima la vicariat, Crima pe terenul de golf, Cu cartile pe masa, Doamna McGinty a murit , Dupa inmormantare, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 9 - 10, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 5 - 6, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 7 - 8, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 3 - 4, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 13 - 14, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 11 - 12, Hotel Bertram, Intalnire cu moartea, Misterul trenului albastru , Moarte in nori, Moarte pe Nil, Muncile lui Hercule, Nemesis, O crima anuntata. Editie 2011, O supradoza de moarte, Oglinda sparta, Petrecerea de Halloween, Pisica printre porumbei, Tragedie in trei acte, Triunghiul etern, Ucigasul abc, Zece negri mititei, Cei patru mari, Chiparosul trist, Cine l-a ucis pe Roger Ackroyd?, Conacul dintre dealuri, Craciunul lui Poirot , Crima in Mesopotamia , Cum bate valul, Doamna McGinty a murit, Elefantii nu uita niciodata, Hercule Poirot seria 1 : Episoadele 1 - 2, Jocuri de oglinzi, Mana ascunsa, Martorul mut, Martorul mut, Mina ascunsa, Misterioasa afacere de la Styles, Misterul crimei fara cadavru, Misterul din Caraibe, O crima anuntata, Pericol la End House, Poirot: Primele cazuri, Set colectie - Seria Poirot , Trenul de Paddington, Vanatoarea de crime, Zece negri mititei. Editie 2011, dintre care primele 33 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Poirot

0213167053