29,90 Lei

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Numar de pagini : 46, ilustrată; ISBN : 978-973-88392-4-3

Recenzie Ratusca cea urata : Editie cartonata

Repovestita de Stephen Mitchell

Într-o frumoasă dimineaţă de primăvară, o raţă îşi priveşte răţuştele ieşind din ouă. Toate sunt mici şi drăgălaşe, exact aşa cum îi stă bine unei răţuşte – în afară de una care este foarte mare şi foarte urâtă.

Batjocorită de celelalte animale din curte, răţuşca cea urâtă plecă în căutarea unui loc în care să fie acceptată. Dar, chiar când este pe punctul de a se da bătută, face o descoperire surprinzătoare: a fi diferit nu este, de fapt, chiar aşa de rău!

Hans Christian Andersen este unul dintre scriitorii de referinţă în minunata lume a poveştilor. Răţuşca cea urâtă are un loc de cinste printre poveştile clasice, etern valabile.

Aceasta este o ediţie insolită, o repovestire cu ilustraţii inedite, de tip colaj a celebrei povesti. Personajele binecunoscute (răţuştele, pisica, găina sau lebedele) prind viaţă în imaginile create ingenios, prin îmbinarea hârtiei cu materialul textil.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Ratusca cea urata", publicata in 2 categorii, Beletristica / Capodopere, Beletristica / Literatura romana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Vellant. Se poate cumpara cartea Ratusca cea urata prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ratusca cea urata" este de 29.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ratusca cea urata : Editie cartonata

Istoria frumusetii
Umberto Eco
139.90 128.71 RON
Vantul prin salcii
Kenneth Grahame
11.00 RON
Povesti din Decameron
Giovanni Boccaccio
Cei trei muschetari
Alexandre Dumas
28.00 26.60 RON
Sonete, Furtuna
William Shakespeare
29.00 RON
Sarbatoarea tapului (cartonata)
Mario Vargas Llosa

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Ratusca cea urata : Editie cartonata. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale Imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Poveşti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053