Rapirea Bucovinei

Editura Vestala
19,62 Lei

Colectia: Documente revelatorii

Recenzie Rapirea Bucovinei

Volumul Rapirea Bucovinei reuneste, pentru prima data, toate scrierile eminesciene referitoare la partea de sus a Moldovei, publicate de autor sau ramase in manuscrise.

Textele sunt insotite de un bogat aparat critic, datorat profesorului D. Vatamaniuc, de actele oficiale ale rapirii Bucovinei (publicate in anexa) si de cronologia evenimentelor  care s-au succedat de la 1775 pana la 1940, data celei de a doua anexari a tinutului romanesc de nord de catre un alt imperiu vecin.

Cartea "Rapirea Bucovinei" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Mihai Eminescu si a fost publicata de editura Vestala. Se poate cumpara cartea Rapirea Bucovinei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Rapirea Bucovinei" este de 19.62 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-120-009-6
Pagini: 256

Poze aditionale

Pret Rapirea Bucovinei

Momente. Schite
Ion Luca Caragiale
Versuri
Ion Minulescu

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Rapirea Bucovinei. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Mihai Eminescu

Mihai Eminescu a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Chestiunea evreiasca, Eminescu in raza gandului etern, Fat-Frumos din lacrima, Fat-frumos din lacrima, Geniu pustiu. Sarmanul Dionis si alte scrieri in proza, Opera dramatica. 1. Lucrari originale, Poezii, Poezii vol. II : Cartea de acasa vol. 6, Poezii vol. III : Cartea de acasa vol. 20, Poezii / Poesies, Poezii si proza, Poezii vol I : Cartea de acasa vol. 5, Poezii, editia a IV - a, Proza, Proza (BPT), Proze, editia a II - a, Basme, Basme, Basme - fairy tales, Basmele romanilor. Volumul V, Calin Nebunul, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, Dulcea mea doamna / Eminul meu iubit. Corespondenta inedita Mihai Eminescu - Veronica Micle, Fat Frumos din lacrima : Citeste si asculta, Fat-frumos din lacrima, Integrala poetica (4 vol), Luceafarul. antume, Mihai Eminescu. Opere. Volumele I - III, Opera poetica. Editia a II-a, revazuta, Opere vol.1 - 5, Pasarea phoenix - capodopere si texte fundamentale (vol. x), Poezii, POEZII, Poezii, Poezii, Poezii, Poezii (editie bilingva romano-rusa), Poezii - Mihai Eminescu, Poezii - Mihai Eminescu : Editie Bibliofila, Poezii - poems, editie bilingva, Poezii / Poesies, Poezii Eminescu, Poezii. Antume, Poezii. poesias (editie bilingva romano-spaniola), Poezii. Postume, Poezii. Proza, Proza, Proza, Proza I : Cartea de acasa vol. 32, Proza. Volumul II : Cartea de acasa vol. 34, Romanii din afara granielor tarii, Scrieri esentiale volumele i-v, Statul. Personalitatea statului si organele puterii, Vol. 34 - Mihai Eminescu - vol II, dintre care primele 16 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053