Radiografia unei tradari. Cazul colonelului Alexandru D. Sturdza

Editura Militara
23,48 Lei

Recenzie Radiografia unei tradari. Cazul colonelului Alexandru D. Sturdza

„Cazul Sturdza” a rămas un subiect delicat şi complex pentru istoriografia românească. Pe bata unor surse inedite, coroborate cu informaţii deja cunoscute, această carte prezintă câteva documente deosebit de importante pentru analiza personalităţii omului şi militarului Alexandru D. Sturdza care văd pentru prima dată lumina tiparului: Jurnalul său din campania anului 1916, Stenograma procesului intentat colonelului Sturdza pentru trădare, precum şi Declaraţia lui din 1920, în care revenea asupra actului său din ianuarie 1917 pentru a-l explica conaţionalilor.

Cartea "Radiografia unei tradari. Cazul colonelului Alexandru D. Sturdza" a fost publicata in categoria Istorie / Istoria romanilor si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Maria Georgescu, Petre Otu, si a fost publicata de editura Militara. Se poate cumpara cartea Radiografia unei tradari. Cazul colonelului Alexandru D. Sturdza prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Radiografia unei tradari. Cazul colonelului Alexandru D. Sturdza" este de 23.48 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-32-0880-8
Pagini: 378
Format: 17,5 x 24,5 cm