Puterea tainica a vietilor tale trecute : Dezvaluirea constiintei tale codificate

Editura For You
20,00 Lei

Cartea contine DVD cu meditatii si afirmatii

Recenzie Puterea tainica a vietilor tale trecute : Dezvaluirea constiintei tale codificate

In aceasta carte, Sandra ne ofera o intelegere a motivului pentru care am facut anumite alegeri in viata noastra, bazate pe vietile noastre trecute. Ea ne arata cum putem sa intrerupem acele cicluri si sa traim viata pe care ne-o dorim. Aceasta este o carte extraordinar de revelatorie, care te va face sa reflectezi la calatoria in care te afli - Lisa Williams, autoarea catii de succes, The Survivor of the Soul (Supravietuierea sufletului)

Puterea tainica a vietilor tale trecute este un instrument eficient de vindecare si de atingere a succesului, aducand o abordare cu totul unica a subiectului reincarnarii. Viziunile, tehnicile si afirmatiile extraordinare ale Sandrei Anne taylor ii pot elibera pe cititori de vechile blocaje si atasamente, inaltandu-i spre un viitor nou si minunat, care a fost mult timp umbrit de trecut - Colette Baron-Reid, autoarea cartii de succes The Map (Harta)

Te-ai întrebat vreodată de ce anumite tipare din viaţa ta au fost atât de greu de schimbat? Ei bine, motivele ar putea fi codificate în istoria ta eternă – în cauzele karmice care s-au format acum multe vieţi. Poate că te lupţi în continuare cu problemele financiare, poate că simţi că nu ai nicio speranţă să-ţi găseşti iubirea adevărată sau poate că ai o dependenţă de care nu poţi scăpa. Originea acestor probleme din prezent poate fi identificată în vieţi anterioare. Chiar şi afecţiunile psihologice şi fizice – cum ar fi durerea cronică, alergiile, problemele de greutate şi îndoiala de sine – ar putea proveni din evenimente din trecut. Însă aceste cauze din viaţa trecută nu trebuie să rămână un mister – sau să mai aibă vreo putere asupra ta!

În această carte revelatorie şi cu adevărat eliberatoare, Sandra Ann Taylor cercetează energia karmei şi a reîncarnării, dezvăluind felul în care conştiinţa ta eternă poate fi codificată şi îţi influenţează destinul, în prezent. În momentul în care înveţi cum să-ţi eliberezi şi să-ţi rescrii karma, poţi pregăti calea spre bucurie şi putere personală – acum şi în anii ce vor veni!

"Partea a 3-a: Progresie în viaţa viitoare Aşa cum este posibil să vizitezi trecutul, la fel poţi arunca o privire şi în potenţialul tău viitor. Cu toate că nimic nu este predestinat,..." Continuare...

"Pasul 3: Modificarea concluziilor şi intenţiilor karmice codificate Este uşor să observi cum experienţele emoţionale din vieţi trecute pot lăsa concluzii reziduale ce ar putea fi nesănătoase;..." Continuare...

Cartea "Puterea tainica a vietilor tale trecute" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Sandra Ann Taylor si a fost publicata de editura For You. Se poate cumpara cartea Puterea tainica a vietilor tale trecute prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Puterea tainica a vietilor tale trecute" este de 20 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-639-004-0
Pagini: 206
Format: 14 x 20 cm