Putere, libertate si gratie divina

Putere, libertate si gratie divina

Editura For You
15,00 Lei

Recenzie Putere, libertate si gratie divina

În cartea Putere, libertate şi graţie divină, Deepak Chopra se apleacă asupra misterului existenţei şi a importanţei acesteia, pentru veşnica noastră căutare a fericirii.

Cine sunt eu? De unde am venit? Unde mă voi duce când voi muri? Chopra se foloseşte de vechea filosofie a Vedantei şi de descoperirile ştiinţei moderne, pentru a ne ajuta să ne înţelegem şi să ne trăim adevărata natură, care este un câmp al conştienţei pure. Dacă ne înţelegem adevărata natură, începem să trăim din sursa fericirii permanente – care nu e o simplă fericire, ce are o cauză sau alta, ci este adevărata fericire interioară.

Dacă ştim cine suntem cu adevărat, nu mai interferăm cu inteligenţa înnăscută a cosmosului. Dimpotrivă, îi permitem universului să curgă prin noi, fără efort, iar vieţile noastre sunt pline de putere, libertate şi graţie divină.

Fiinţa voastră esenţială este sursa a tot ceea ce fiinţează – câmpul de conştienţă pură, care se exprimă sub forma întregului univers. Chiar în acest moment, conştienţa pură vă iluminează şi vă însufleţeşte mintea şi trupul, iar această conştienţă este puternică, invincibilă, independentă şi liberă. Dacă vă recunoaşteţi în acest câmp de conştienţă, aveţi puterea de a vă îndeplini dorinţele, vă eliberaţi de temeri şi limitări şi trăiţi în graţie – o stare de conştienţă, în care lucrurile sunt curgătoare, iar dorinţele vă sunt împlinite cu uşurinţă.

Bucuria şi tristeţea, fericirea şi suferinţa sunt un joc al contrariilor; ele sunt trecătoare, pentru că sunt legate de timp. Spiritul – ceea ce este esenţial în voi – nu depinde de jocul contrariilor; el sălăşluieşte în beatitudinea tăcută a veşniciei. Iată de ce secretul fericirii este să vă identificaţi cu esenţa neschimbătoare a sinelui interior – să trăiţi şi să vă jucaţi în câmpul de inteligenţă care este dincolo de pozitiv şi negativ. Acest câmp e sursa voastră şi este magic, sfânt, vesel şi liber.

Pentru a trăi o fericire permanentă, trebuie să ajungeţi dincolo de gânduri şi să trăiţi pacea interioară. Nu e obligatoriu să vă menţineţi o atitudine pozitivă. Nu trebuie să vă alungaţi tristeţea şi să atrageţi fericirea. Trebuie să treceţi dincolo de lumea dualităţii, către dimensiunea de potenţialitate pură – şi să trăiţi de la sursă.

Fericirea şi tristeţea sunt două feţe ale conştienţei infinite. Amândouă sunt trecătoare, iar voi nu sunteţi niciuna dintre acestea, pentru că voi nu sunteţi o stare a conştienţei. Voi sunteţi conştienţa înseşi, care se manifestă prin toate aceste stări. De ce aţi vrea să vă identificaţi cu un val din ocean, sau cu o simplă picătură de apă, când sunteţi însuşi oceanul? Voi nu sunteţi comportamentul atotschimbător al oceanului. Voi sunteţi esenţa oceanului, iar aceasta nu se schimbă.

Vedanta afirmă: „Cunoaşte acel unic lucru, prin cunoaşterea a tot ceea ce este cunoscut”. Pentru acela care cunoaşte Sinele, limitările lumii dispar.

Cartea "Putere, libertate si gratie divina" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Deepak Chopra si a fost publicata de editura For You. Se poate cumpara cartea Putere, libertate si gratie divina prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Putere, libertate si gratie divina" este de 15 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-1701-77-6
Pagini: 138
Format: 14 x 20 cm