Psihologia vietii de zi cu zi

Psihologia vietii de zi cu zi

Editura Trei
45,00 Lei

Colectia: Psihologia pentru toti

Recenzie Psihologia vietii de zi cu zi

Cum să pierzi în greutate când instinctul de a mânca este atât de puternic? Cum se manifestă trebuinţele sexuale la bărbaţi şi la femei? Adicţia este forma extremă a motivaţiei. Iar după ce trebuinţele primare au fost satisfăcute, vine rândul motivaţiilor complexe, care culminează cu actualizarea sinelui în experienţele de vârf, acele momente unice în care totul este exact aşa cum trebuie să fie.

Într-un limbaj accesibil şi făcând legătura între conceptele teoretice şi situaţiile din viaţa reală, Psihologia vieţii de zi cu zi tratează despre emoţii şi recunoaşterea lor, despre motivaţii, viaţa socială (formarea şi menţinerea relaţiilor, comunicare şi ierarhie în cadrul unui grup), despre viaţa menţinerea relaţiilor, comunicare şi ierarhie în cadrul unui grup), despre viaţa interioară (personalitate şi sine), viaţa intelectuală, vârstele omului şi se încheie cu un capitol dedicat „vieţii în general": cum să îţi dezvolţi propriul potenţial. Cartea este destinată tuturor celor care doresc să înţeleagă importanţa psihologiei în lumea în care trăiesc în fiecare zi, la serviciu sau acasă, atunci când sunt singuri ori în compania celorlalţi.

Kenneth Strongman a fost profesor de psihologie la Universitatea Canterbury în Noua Zeelandă timp de 25 de ani. Este membru al Societăţii Britanice de Psihologie şi membru al Societăţii de Psihologie a Noii Zeelande. A publicat numeroase cărţi despre emoţii, experienţele emoţionale şi implicaţiile acestora, printre care The Psychology of Emotion: From Everyday Life to Theory (Psihologia emoţiei: de la viaţa de zi cu zi la teorie), carte ce a ajuns la a cincea ediţie. De asemenea a publicat numeroase articole şi a scris mult pentru publicul larg.

Cartea "Psihologia vietii de zi cu zi" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihologie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Kenneth T. Strongman si a fost publicata de editura Trei. Se poate cumpara cartea Psihologia vietii de zi cu zi prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Psihologia vietii de zi cu zi" este de 45 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-707-591-8
Pagini: 499
Format: 13x 20 cm