Psihologia sociala moderna : Istoria crearii unei stiinte sociale internationale

29,95 Lei
021 316 70 53

Colectia: COLLEGIUM
Seria: Psihologie

Recenzie Psihologia sociala moderna : Istoria crearii unei stiinte sociale internationale

Exista mai multe moduri de a spune povestea psihologiei sociale moderne, ca si a oricarei stiinte. Exista astazi mai multe expuneri de amploare ce trateaza istoria psihologiei sociale ca o succesiune de teorii si de descoperiri empirice. Ele servesc drept indumare intelectuale necesare manualelor si cursurilor, aratand admirabil modul cum si motivul pentru care reputatia stiintifica a psihologiei sociale depinde in mare masura de realizarile practicienilor ei.

Istoria revelata in acest volum acopera 40 de ani, iar evenimentele si realizarile rpezentate aici sunt relatate probabil pentru prima oara publicului. Va descrie perspectivele sociale si culturale mai largi in care s-a afirmat psihologia sociala moderna, atat din punct de vedere politic si istoric, cat si in plan stiintific si institutional, in diferita parti ale lumii.

Resursa esentiala pentru toti cei interesati de domeniu, volumul retraseaza din punct de vedere stiintific, institutional, politic si istoric constituirea si evolutia psihologiei sociale moderne timp de patru decenii. Dupa avintul disciplinei in Statele Unite, o noua directie, europeana, a impus o viziune alternativa, dorind sa creeze o „psihologie sociala a fiintelor umane”. Motorul acestei noi directii s-a dovedit a fi Comitetul Transnational de Psihologie Sociala, care a reusit sa aduca recunoastere internationala disciplinei printr-un proces laborios inceput inca din anii ’60. Serge Moscovici si Ivana Marková ne ofera o relatare lucida a activitatii acestui grup remarcabil, pe baza documentelor din arhivele personale si institutionale, a rapoartelor stiintifice si scrisorilor actorilor implicati.

Cartea "Psihologia sociala moderna" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihologie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 02.01.2018. A fost scrisa de Ivana Markova, Serge Moscovici, si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Psihologia sociala moderna prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Psihologia sociala moderna" este de 29.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2192-7
Pagini: 180
Format: 16 x 23,5 cm