Protectia investitiilor straine directe in domeniul energiei

Editura C. H. Beck
199,00 Lei

Recenzie Protectia investitiilor straine directe in domeniul energiei

Prezenta lucrare este o continuare a monografiei aceluiasi autor: „Protectia investitiilor straine directe in Uniunea Europeana”, care a fost publicata pana in prezent in limbile poloneza, rusa si romana.

Protectia investitiilor este un concept cu impact atat asupra investitorilor individuali, cat si asupra intregii societati contemporane, importanta lui crescand exponential de la un an la altul. Domeniul energiei impreuna cu industria automobilelor si sectorul bancar reprezinta domenii fundamentale ale economiei unui stat. Energetica cuprinde nu numai producerea energiei electrice sau a altor tipuri de energie, ci si exploatarea si prelucrarea materiilor prime energetice, transportul si folosirea energiei.

Lucrarea de fata analizeaza protectia investitiilor straine din domeniul energiei in sensul ei cel mai larg. O atentie deosebita este acordata Tratatului Cartei Energiei care constituie cel mai important instrument international de protectie a investitiilor din acest domeniu. Lucrarea contine de asemenea si o traducere a unor prevederi selectate din Tratatul Cartei Energiei si un rezumat al dispozitiilor din domeniul energiei din Republica Ceha si din Uniunea Europeana.

Cartea "Protectia investitiilor straine directe in domeniul energiei" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Alexander J. Belohlavek si a fost publicata de editura C. H. Beck. Se poate cumpara cartea Protectia investitiilor straine directe in domeniul energiei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Protectia investitiilor straine directe in domeniul energiei" este de 199 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iulie 2012
ISBN: 978-606-18-0030-8
Pagini: 456