Programare Web pentru liceu

Programare Web pentru liceu

36,95 Lei

Recenzie Programare Web pentru liceu

Programarea Web pentru liceu propune solutii pentru dezvoltarea siturilor/aplicatiilor Web moderne, utilizind XHTML si CSS pentru crearea interfetelor, PHP ca limbaj de programare pentru server si MySQL ca sistem de gestiune a bazelor de date. Cele sase capitole contin informatii teoretice si exemple de implementare pentru cei care doresc sa-si insuseasca notiunile de baza si limbajele utilizate in programarea Web. Lucrarea poate fi folosita atit ca auxiliar didactic, cit si ca manual, adresindu se profesorilor de informatica si tuturor elevilor interesati de programarea Web.

Cuprins:
Protocoale de comunicatie. Modelul client-server • Principii generale ale proiectarii interfetelor Web • Prezentarea limbajului PHP • Interactiunea cu bazele de date Web utilizind PHP

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Programare Web pentru liceu", publicata in 2 categorii, Calculatoare si internet / Programare web, Suport scolar / Informatica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Traian Anghel si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Programare Web pentru liceu prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Programare Web pentru liceu" este de 36.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Programare Web pentru liceu

Programarea in Web 2.0
Sabin Buraga