Programare Web in bash si Perl (include CD)

29,50 Lei

Anul aparitiei : 2002; Numar de pagini : 256; ISBN : 973-683-931-1

Recenzie Programare Web in bash si Perl (include CD)

Lucrarea descrie in detaliu unul dintre cele mai folosite standarde de programare pe partea server a aplicatiilor destinate Web-ului: CGI (Common Gateway Interface), punind un accent deosebit asupra elaborarii de aplicatii CGI in doua dintre limbajele de tip script, larg utilizate pe platforma Linux: shell-ul bash si limbajul Perl. Alaturi de ilustrarea celor mai interesante si mai utile caracteristici ale acestor limbaje, autorii insista asupra prelucrarii practice a datelor prin intermediul serverelor de baze de date relationale (e.g. MySQL sau PostgreSQL) si a documentelor XML (Extensible Markup Language). Numeroasele studii de caz prezentate demonstreaza flexibilitatea si usurinta in realizarea de aplicatii Web complexe, utilizind exclusiv tehnologii si sisteme deschise. CD-ul care insoteste lucrarea cuprinde atit codurile-sursa ale majoritatii exemplelor si studiilor de caz prezentate, cit si documentatii suplimentare, programe si aplicatii utile pentru experimentarea si aprofundarea materialului din carte, disponibile pentru diferite distributii Linux sau alte platforme.Volumul poate fi folosit in cadrul laboratoarelor si orelor de tehnologii Web, fiind destinata atit studentilor si elevilor din facultatile si liceele cu profil informatic, cit si proiectantilor si administratorilor Web si tuturor celor interesati de domeniul stiintei calculatoarelor. De asemenea, lucrarea poate fi considerata o initiere utila in problematica limbajelor script bash si Perl, instrumente indispensabile in administrarea si programarea in principal a mediilor Linux, dar disponibile si pe alte platforme.

Cartea "Programare Web in bash si Perl (include CD)" a fost publicata in categoria Calculatoare si internet / Programare web si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Sabin Buraga, Victor Tarhon-Onu, Stefan Tanasa, si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Programare Web in bash si Perl (include CD) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Programare Web in bash si Perl (include CD)" este de 29.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Programare Web in bash si Perl (include CD)

Excel, Access si pagini web
A. Prodan