Profetia lui Tanase

Profetia lui Tanase

Editura Proxima
23,98 Lei

Recenzie Profetia lui Tanase

Carnavalul de la Rio... Carnavalul de la Venetia... Carnavalul German... Exista o magie a mastilor, a timpurilor trecute, a vremurilor de altadata... Ca actor am interpretat diferite personaje istorice sau fictionale si am "calatorit" nu odata prin vremuri de mult apuse. In Bucuresti, Palatul Voievodal de la Curtea Veche, Calea Victoriei, Piata Unirii si micutele stradute bucurestene ale Centrului Vechi, cu cladirile istorice si catacombele sale, gazduia in fiecare an, timp de cel putin trei zile, manifestarea "D'ale Bucurestilor, carnaval la 1900".

Personajele lui Caragiale sau Tanase, Alecsandri sau Musatescu se intalneau aici... Am participat la toate aceste manifestari cu drag. Totul se facea pentru reconstituirea atmosferei orasului de altadata, a Micului Paris de pe dealurile Dambovitei. Este atat de asemanatoare societatea de astazi cu cea din zorii seolului al XX-lea... Carnavalul a avut cinci editii, fiind organizat de Mircea Diaconu si sotia sa, actrita Diana Lupescu, intre anii 1994 si 1999. Prin aceste manifestari simteam ca ne recuperam istoria si bunele obiceiuri, spiritul civic si, nu in ultimul rand, umorul. Tot bucuresteanul se recunostea in personajele acelor timpuri, intr-un fel sau altul. Si cum tot ce e bun, ori nu e sanatos, ori ingrasa, ori Bucurestiul a ramas fara carnaval... Unde ne este carnavalul? - Conf.univ. dr. George V. Grigore

Cartea "Profetia lui Tanase" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de George V. Grigore si a fost publicata de editura Proxima. Se poate cumpara cartea Profetia lui Tanase prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Profetia lui Tanase" este de 23.98 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8357-11-9
Pagini: 171
Format: 14,5 x 20,5 cm