Profesionistul (crime scene 53)

Profesionistul (crime scene 53)

Editura Tritonic
10,00 Lei

Colectia: Crime Scene/Flacara

Recenzie Profesionistul (crime scene 53)

"Nu cred sa existe in literatura noastra actuala vreun personaj care sa-l intreaca in popularitate pe Andrei Mladin. Construit parca in joaca, acest suav lungan a reusit sa cucereasca inimile celor mai diverse categorii de cititori (si, mai ales, cititoare) ajungandu-se la adevarate scandaluri intre copii si parinti, frate si sora, sot si sotie, iubit si iubita in vederea dreptului de a lectura mai intai decat celalalt (cealalta, ceilalti), cartea.

Cum se explica aceasta imensa priza la public pe care a dobandit-o personajul creat de George Arion? Poate prin aceea ca (oricat ar parea de paradoxal!) Andrei Mladin este un nonerou. El este un om obisnuit (oricum, intre limitele largi ale obisnuitului), un om ca (sau aproape) oricare dintre noi, un personaj care ne starneste hohote de ras, in spatele carora arde insa figura trista a clovnului." - Tudorel Urian, 1987

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Profesionistul (crime scene 53)", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Romane politiste, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.10.2015. A fost scrisa de George Arion si a fost publicata de editura Tritonic. Se poate cumpara cartea Profesionistul (crime scene 53) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Profesionistul (crime scene 53)" este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: noiembrie 2011
ISBN: 978-973-7900-86-9
Pagini: 144