Editura Eduard
4,00 Lei
021 316 70 53

Numar de pagini : 16; ISBN : 978-973-1995-34-2; Categorie varsta : 2-3 ani

Recenzie Printul fermecat - citim si coloram

Dragi copii,

v-am pregatit o colectie minunata de carti ilustrate in care, pe masura ce voi colorati personajele preferate descoperiti si intamplarile extraordinare pe care acestia le traiesc. Rugati-o pe mamica sau pe taticul sa va citeasca textele prescurtate din cartile de colorat pentru a retine mai bine povestea si apoi cautati in librarii restul colectiei “Citim si coloram”.

Cartea "Printul fermecat - citim si coloram" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Carti de colorat si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Fratii Grimm si a fost publicata de editura Eduard. Se poate cumpara cartea Printul fermecat - citim si coloram prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Printul fermecat - citim si coloram" este de 4 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Printul fermecat - citim si coloram

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Printul fermecat - citim si coloram. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Fratii Grimm

Fratii Grimm a publicat inca 73 carti prezente in libraria noastra, Alba ca zapada, Alba ca Zapada, Alba ca zapada, Alba ca zapada si cei sapte pitici, Alba-ca-Zapada, Basme, Blana pestrita, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Grimm, Cenusareasa : Citeste si asculta, Cenusareasa (editie de lux), Cenusareasa. Blana pestrita, Comoara cu povesti - Grimm : Caseta cu cinci carti, Croitorasul cel viteaz, Feciorii croitorului, Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita : povestim si coloram, Hans-cel-de-Fier, Hansel si Gretel, Muzicantii din Bremen, Pomul cu mere de aur, Povesti, Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile Fratilor Grimm, Povestile fratilor Grimm (contine CD), Printul fermecat, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Scufita Rosie - citim si coloram, Set : Scufita rosie, Capra cu trei iezi, Alba-ca-Zapada, Ursul pacalit de vulpe, Tom Degetel, DER GOLDENE VOGEL / PASAREA DE AUR , Alba ca zapada, Alba ca zapada , Alba ca zapada si alte povesti, Alba-ca-zapada si cei sapte pitici, Apa vietii, Apa vietii, Basme (opera completa), Basme de Fratii Grimm, Basme de Fratii Grimm, Basme nazdravane, CARTE DE POVESTI - VOL. II, Cenuşăreasa + CD, Cenusareasa , Cenusareasa, Cenusareasa (poveste+carte de colorat), Cenusareasa si alte povesti, Craiasa albinelor, Croitorasul cel viteaz, Croitorasul cel viteaz, Der goldene vogel, Die beiden wanderer, Hansel si Gretel, Hansel si Gretel (editie de lux), Imparatul Cioc-de-Sturz, Lupul si vulpea, Muzicantii din Bremen, Muzicantii din Bremen - citim si coloram, Poveşti alese, Poveşti alese, Povesti , Povesti, Povesti - Fratii Grimm, Povesti nemuritoare, Printesa Corb, Printul fermecat, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Varza fermecata, ZANA LACULUI, dintre care primele 33 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053