Principiile si practica neurologiei de urgenta. Manual pentru medicii de medicina a urgentelor

Editura Medicala
54,50 Lei

Recenzie Principiile si practica neurologiei de urgenta. Manual pentru medicii de medicina a urgentelor

Lucrarea ofera experienta bine-cunoscutei echipe editoriale a renumitului manual comprehensiv Emergency Neurology, sub forma unui instrument de referinta usor accesibil la unitatea de primire a urgentelor.

Manualul este structurat in 8 sectiuni. Sectiunea I contine datele esentiale ale examenului neurologic focalizat si ale testarii neurodiagnostice. In sectiunea II sunt trecute in revista prezentarile neurologice frecvente, iar conditiile neurologice specifice sunt incluse in sectiunea III. Sectiunea IV se ocupa de cele 3 componente principale ale traumatismelor neurologice: leziunile cerebrale traumatice si leziunile maduvei si ale nervilor periferici.

In sectiunea V sunt incluse urgentele neurologice pediatrice, iar urmatoarele sectiuni au ca subiecte urgentele neurologice legate de graviditate si, respectiv, de anumite probleme toxicologice. Sectiunea de incheiere este o trecere succinta in revista a mortii cerebrale. Aceasta prezentare a celor mai bune practici din neurologia de urgenta furnizeaza informatii clinice succinte si cruciale tuturor medicilor care diagnosticheaza si manageriaza tulburari neurologice.

Cuprins: Examenul neurologic si testarea neurodiagnostica: Examenul neurologic; Neuroradiologie; Electroencefalografie; Punctia lombara. Prezentari neurologice frecvente: Statusul mental alterat; Cefaleea; Descresterea fortei musculare (slabiciunea musculara); Ameteala; Crizele comitiale; Tulburarile de mers. Conditii neurologice specifice: Infectiile sistemului nervos central ale adultului; Boala cerebrovasculara; Tulburarile de miscare; Tulburarile sistemului nervos periferic si tulburarile neuromusculare; Sindromul Guillain Barré; Miastenia gravis; Durerea musculoscheletala si neurogena; Urgentele neuro-oftalmice; Scleroza multipla; Dementa; Tumorile cerebrale si alte urgente neuro-oncologice; Neuropsihiatrie; Presiunea intracraniana crescuta si sindroamele de herniere; Hipertensiunea intracraniana idiopatica; Hidrocefalia cu presiune normala; Urgentele netraumatice ale maduvei spinarii; Tulburarile de somn. Traumatismele neurologice: Infectiile sistemului nervos central ale adultului; Boala cerebrovasculara; Tulburarile de miscare. Urgentele neurologice pediatrice: Hidrocefalia si sunturile la copii; Infectiile sistemului nervos central la copii; Tulburarile cerebrovasculare la copii; Convulsiile la copii; Sugarul hipotonic. Urgentele neurologice legate de sarcina: Urgentele neurologice din cursul sarcinii. Neurotoxicologie: Neurotoxicologie. Moartea cerebrala: Moartea cerebrala.

Adresabilitate: Medici care lucreaza in medicina de urgenta: generalisti, neurologi, rezidenti.

Cartea "Principiile si practica neurologiei de urgenta. Manual pentru medicii de medicina a urgentelor" a fost publicata in categoria Medicina / Neurologie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Sid M. Shah, Kevin M. Kelly, si a fost publicata de editura Medicala. Se poate cumpara cartea Principiile si practica neurologiei de urgenta. Manual pentru medicii de medicina a urgentelor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Principiile si practica neurologiei de urgenta. Manual pentru medicii de medicina a urgentelor" este de 54.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pagini: 528
Format: 16/70 x 100

Pret Principiile si practica neurologiei de urgenta. Manual pentru medicii de medicina a urgentelor