Principiile dreptului european al mediului

49,00 Lei

Recenzie Principiile dreptului european al mediului

In lucrarea intitulata Principiile dreptului european al mediului a fost supusa unei analize atente evolutia principiilor de drept al mediului la nivelul Uniunii Europene. Demersul a presupus o trecere in revista a notiunii de principiu de la nivelul general (al dreptului in ansamblul sau) la cel particular (al dreptului european al mediului). Intreaga lucrare isi polarizeaza continutul in jurul notiunii de „principiu de drept”, prezentata exhaustiv, de la origine si pana in etapa pe care o parcurgem. Evolutia principiilor de drept al mediului a cunoscut mai multe etape succesive pentru ca in final, o parte dintre acestea, sa fie consacrate de legiuitor in actele normative care stabilesc obiectivele politicii de protectie a mediului la nivelul fiecarui stat.

Problematica de drept al mediului a devenit o sursa reala de cercetare care a dat posibilitatea, celor care au dorit, sa o inteleaga si sa o descopere in procesul dinamic de formare si aprofundare.

Tratatul de la Lisabona, intrat in vigoare la data de 1 decembrie 2009, este un exemplu cert de dinamism si de sporire a preocuparilor in domeniul ecologic.

Lucrarea Principiile dreptului european al mediului se adreseaza viitorilor absolventi ai Specializarilor – Drept si Administratie Publica -, masteranzilor care urmeaza cursuri in domeniul Dreptului mediului, precum si altor cititori interesati sa isi faca o imagine de ansamblu privitoare la evolutia si stadiul actual al aplicarii principiilor de drept al mediului la nivelul Uniunii Europene.

Cartea "Principiile dreptului european al mediului" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Dreptul mediului si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Angelica Cobzaru si a fost publicata de editura Universul Juridic. Se poate cumpara cartea Principiile dreptului european al mediului prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Principiile dreptului european al mediului" este de 49 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-973-127-814-8
Pagini: 364