Prin perdea. Editie 2012

Prin perdea. Editie 2012

24,95 Lei

Seria: Seria de autor Aurora Liiceanu

Recenzie Prin perdea. Editie 2012

Daca incercam sa identificam ceea ce face ca oamenii sa se atraga intre ei, vedem ca intram intr-un stufaris de variabile din care nu mai iesim. Partea ciudata este ca, in orice dimensiune a vietii ne plasam, fie ea biologica, psihologica sau sociala, discursul specialistilor din acel domeniu ne da impresia ca la el este secretul. dar daca incercam sa privim atractia intre persoane din toate perspectivele, lucrurile se complica atat de mult, incat pare ca totul ramane un mister. Nevoia de altul, dorinta de a nu fi singur este ceva incontrolabil. Cum se face ca dupa o separare - si in cultura noastra ea se petrece mereu in negativ, in dusmanie, cel putin in perioada imediata separarii - sa iesi la liman, gata s-o iei de la inceput? Am gasit un termen bun pentru a ma referi la perioada "" convalescentei erotice. Am numit-o "doliu erotic". De ce este scurta? Tine ea oare de individ sau de programul naturii noastre de specie?

Aurora Liiceanu isi recompune din fragmente viata, din perioada studiilor pina in anii postdecembristi, plasind in prim-plan figura fiului sau, dar si traseul profesional, cu interesante referinte la psihologie sau la maestrii cu rol formator pe care i-a cunoscut. Sint evocate de asemenea prietenele apropiate, experientele inedite precum „Suveica”, o fabrica de textile unde autoarea a fost angajata pe un post de muncitor necalificat dupa afacerea „Meditatia transcendentala”, sau, dupa 1989, experientele din televiziune. Rememorarea diferitelor episoade autobiografice prilejuieste consideratii psihologice mai generale despre maternitate, educatia copiilor, rolul prietenilor in viata noastra, relatiile de cuplu sau expunerea vietii private.

"Psiholog caută psiholog Eleni a dispărut pe neaşteptate din viaţa mea. Fizic numai. Psihologic, ea este mereu cu mine. Boala ei, de la diagnostic la sfârşitul ei, a durat doar patru luni...." Continuare...

"Causerie psihologică între femei Anul 1990 a însemnat şi posibilitatea de a ieşi din ţară. Am plecat la Budapesta, la Congresul European de Psihologie, imediat după reînfiinţarea..." Continuare...

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Prin perdea. Editie 2012", publicata in 3 categorii, Beletristica / Corespondenta, Beletristica / Jurnale, Beletristica / Memorialistica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Aurora Liiceanu si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Prin perdea. Editie 2012 prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Prin perdea. Editie 2012" este de 24.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2736-3
Pagini: 304
Format: 12 x 18,5 cm