Primul meu atlas geografic

Primul meu atlas geografic

Editura Corint
27,50 Lei

Anul aparitiei : 2007; Numar de pagini : 48; ISBN : 973-653-949-0

Recenzie Primul meu atlas geografic

Atlasul se adreseaza elevilor din ciclul primar interesati de geografie, putand fi utilizat nu numai in clasa a IV-a, pe parcursul intregului an scolar, ci si in continuare, in clasa a V-a. De asemenea, poate fi folosit de catre invatatori ca suport didactic pentru orele de geografie.

Lucrarea de fata pastreaza esenta programei scolare de geografie, fiind primul atlas al elevului, in care hartile prezentate sunt ordonate de la localitatea natala la planeta.
Atlasul este organizat in patru mari capitole, denumite, in procesul educational, unitati de invatare: I. Orizontul local si apropiat; II. Romania - elemente de geografie generala; III. Romania - geografie regionala; IV. Romania in Europa si in lume.

Cartea "Primul meu atlas geografic" a fost publicata in categoria Enciclopedii si atlase / Atlase si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Octavian Mandrut si a fost publicata de editura Corint. Se poate cumpara cartea Primul meu atlas geografic prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Primul meu atlas geografic" este de 27.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Primul meu atlas geografic

Mic atlas de pasari
Aurora Mihail
Atlas - Corpul uman
Steve Parker
Mic atlas de ecologie
Aurora Mihail
Atlas zoologic scolar
Zoe Partin
27.50 RON
Atlas geografic
Marius Lungu
12.50 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Primul meu atlas geografic. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Octavian Mandrut

Octavian Mandrut a publicat inca 31 carti prezente in libraria noastra, Atlas geografic scolar, Geografia continentelor extraeuropene. Caietul elevului clasa a VII-a, Geografia continentelor. Europa. Manual pentru clasa a VI-a, Geografia Romaniei. Caietul elevului clasa a VIII-a, Geografia Romaniei. Manual pentru clasa a VIII-a, Geografie fizica. Manual pentru clasa a IX-a : Pamantul - planeta oamenilor, Geografie. Manual pentru clasa a X-a, Geografie. Manual pentru clasa a XII-a : Europa. Romania. Uniunea Europeana. Probleme fundamentale, Atlas geografic de buzunar, Atlas geografic Romania : editie 2010, Competentele in invatarea geografiei, Elemente de didactica aplicata a geografiei, GEOGRAFIA (lb.maghiara) - cls.a VII-a, GEOGRAFIA CONTINENTELOR (lb.maghiara) - a VI-a, GEOGRAFIA CONTINENTELOR - EUROPA Caiet cls.a VI-a, Geografia continentelor extraeuropene. Manual pentru clasa a VII - a, Geografia Romaniei : Teste si bareme, GEOGRAFIA ROMANIEI - GHIDUL PROFESORULUI, GEOGRAFIA ROMANIEI NOTIUNI ESENTIALE Cls. VIII, GEOGRAFIA ROMANIEI. TESTE SI BAREME, GEOGRAFIE - GHIDUL PROFESORULUI IX-XII, GEOGRAFIE - GHIDUL PROFESORULUI V-VIIIGHIDUL , GEOGRAFIE - Manual cls. a XI-a / An de completare, GEOGRAFIE - Manual pentru clasa a IV-a, GEOGRAFIE - Manual pentru clasa a XI-a, GEOGRAFIE / SAM - Manual pentru clasa a X-a, GEOGRAFIE GENERALA - Caietul elevului cls. V, Geografie pentru clasele V-VIII : Culegere de exercitii, intrebari si teste, Geografie teste sii bareme, Mic atlas geografic, Romania - atlas geografic scolar, dintre care primele 8 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053